Tempi valley.   Leave a comment

Tempi valley.

Η Κοιλάδα των Τεμπών.

31/05/2011

Όσοι ταξίδευαν από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και το αντίστροφο στα Τέμπη δεινοπαθούσαν.

Όμως σήμερα μπήκαμε στην Αρχή του Τέλους. Ένα έργο σίγουρα που θα φέρει την Ελλάδα ποιο μπροστά.

«Τα Τέμπη ή Κοιλάδα των Τεμπών είναι κοιλάδα της Ελλάδας που σχηματίζεται ανάμεσα στον Όλυμπο και την Όσσα. Η κοιλάδα έχει μήκος 10 χιλιόμετρα ενώ στο στενότερό σημείο της σχηματίζεται φαράγγι με πλάτος 25 μέτρα και βάθος περίπου 500 μέτρα. Στο εσωτερικό της ρέει ο ποταμός Πηνειός ο οποίος στην συνέχεια εκβάλλει στο Αιγαίο. Τα Τέμπη αποτελούν το κύριο πέρασμα από την Μακεδονία στην Θεσσαλία γι’ αυτό το λόγο η περιοχή είχε μεγάλη σημασία από την αρχαιότητα».

Από το Έθνος.

Άρχισαν τον Αύγουστο του 2008 και “συναντήθηκαν” σήμερα αφού ολοκλήρωσαν την διάνοιξη της μεγαλύτερης σήραγγας της Ελλάδας αλλά και των Βαλκανίων, μήκους 6 χλμ, η οποία παρακάμπτει την κοιλάδα των Τεμπών.

Οι εργασίες για την κατασκευή της, ξεκίνησαν τον Αύγουστο του 2008, και από τα δύο μέτωπα ταυτόχρονα – από το Νότιο Μέτωπο δηλαδή το οποίο βρίσκεται στην είσοδο της Κοιλάδας των Τεμπών και από το Βόρειο Μέτωπο το οποίο βρίσκεται στο Ομόλιο.

Σήμερα, μετά από 2 χρόνια και 9 μήνες εργασιών, τα δύο μέτωπα συναντήθηκαν, στη μέση, στα 3 χιλιόμετρα δηλαδή, και έτσι άνοιξε απ” άκρη σε άκρη η μεγαλύτερη οδική σήραγγα….

Σχόλιο: Ο Οδικός Άξονας: Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι από τους ποιο βασικούς άξονες της Ελλάδος.

Έχω ένα φίλο που κάθε φορά που συζητώ φέρνει την καταστροφή. Δεν υπάρχουν έργα στην Ελλάδα και πολλά τέτοια.

Εγώ πάντα του λέω, ότι όχι μόνο υπάρχουν έργα στην Ελλάδα, αλλά οι κατασκευαστικές εταιρείες πρέπει να δουλεύουν χρόνια ολόκληρα μέχρι να ολοκληρωθούν.

Φυσικά και είναι σοβαρό πρόβλημα η χρηματοδότηση των έργων και η υψηλή τιμή των διοδίων. Ο σχεδιασμός του Σουφλιά ήταν παντελώς λάθος. Ένας σοβαρός άνθρωπος θα είχε φροντίσει να υπάρχει επάρκεια χρηματοδότησης.

Όταν το έργο παραδοθεί στον κόσμο, η χρονική διάρκεια Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα έχει μειωθεί πολύ, πράγμα που θα ασκεί πίεση στον σιδηρόδρομο.

Ελπίζω να γύρισαν κάποιο ντοκιμαντέρ για το πώς φτιάχτηκε. 

Advertisements

Posted May 31, 2011 by bmplefour in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: