Κλειστά Επαγγέλματα.   Leave a comment

Κλειστά Επαγγέλματα.

30/07/11

Το επάγγελμα των Ταξί πρέπει να ανοίξει. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχει πρόσβαση όποιος έχει τα επαγγελματικά προσόντα, χωρίς το κριτήριο του χρήματος να παίζει μεγάλο ρόλο στην απόκτηση της άδειας.

Δηλαδή θα μπορεί κάποιος να δίνει εξετάσεις να παίρνει την επαγγελματική ικανότητα και μετά χωρίς να πληρώνει κάποιο σπουδαίο χρηματικό ποσό, να αποκτά μια άδεια ταξί ή μια άδεια για πουλμανακη 7 ή 8 θέσεων ή για ένα ταξί 3 ατόμων ή άδεια για λιμουζίνα.

Αν γίνει αυτό, το σίγουρο είναι ότι θα βελτιωθούν οι υπηρεσίες.

Ας πάμε στο σήμερα.

Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί ιδιοκτήτες με μίση ή μια άδεια, έχουν χρεωθεί με δάνεια στις τράπεζες και αν ανοίξει τώρα, στην ουσία θα καταστραφούν οικονομικά. Αυτό είναι το πρόβλημα.

Αν εγώ χρεωνόμουν το 2000 με 100.000 χιλιάδες ευρώ σε μια τράπεζα για να αγοράσω μια άδεια ταξί στην Αθήνα, έχω κάνει απόσβεση το 2011;

Αυτό το ερώτημα καλείτε να απαντήσει ο εκαστοτε Υπουργός και φυσικά να βρει λύση.

Όσο αφορά τους Μαντραδες αυτοί βγάζουν χρήμα με ουρά και φυσικά τους συμφέρει η κατάσταση να μείνει όπως είναι.

Να μην ξεχνάμε και τις διάφορες καταγγελίες, ότι υπάρχουν πολιτικοί που κρύβονται πίσω από πολλές άδειες.

Η Λύση είναι το επάγγελμα του Ταξί να ανοίξει σταδιακά. Το νομοσχέδιο του Ρέππα ήταν στην σωστή κατεύθυνση. Μια και στην Επαρχία οι άδειες είναι ποιο φτηνές.

Ο Ραγκουσης άχρηστος. Θα τον έδιωχνα. Τορπίλισε μια σωστή διαδικασία.

Πάντα υπάρχει μια ενδιάμεση διαδικασία προσαρμογής. Αλλιώς είσαι χασάπης. Κατακρεουργείς.

Το ΚΚΕ δε νομίζω ότι έχει εξετάσει το ζήτημα σε όλες τις πτυχές του.

Από την άλλη έχω ακούσει αρκετούς από τον κλάδο του ταξί να ζητανε να τους πουν, ποιο μοντέλο θα ακολουθησουν; Το Γερμανικό, το Ιταλικό, Το Γαλλικό, Της Νέας Υόρκης; Σωστή η απαίτηση τους.

Όταν γίνονται οι συζητήσεις, θα πρέπει όλα αυτά τα μοντέλα να είναι πάνω στο Τραπέζι έτσι ώστε όλοι να ξέρουν τι γίνεται και αλλού και πως γίνεται.

Ένα βασικό κριτήριο που θα βάλω είναι το εξής: κανένας δε θα μπορεί να κάνει εταιρεία ταξί, χωρίς να έχει την Επαγγελματική Ικανότητα.

Το πληθυσμιακό κριτήριο δε το θεωρώ σπουδαίο. Θέλω να υπάρχει η ρύθμιση της Αγοράς. Άλλωστε το κριτήριο της Επαγγελματικής Ικανότητας, είναι το βασικό και μετά έρχεται η ρύθμιση της αγοράς αν ο Επαγγελματίας Ταξί είναι κάλος στη δουλειά του ή όχι.

Η Κυβέρνηση κάνει Προχειροδουλειές. Ούτε ένα κλειστό επάγγελμα δε ξέρει να ανοίξει σωστά.

Από nonews-NEWS

Του Δημήτρη Δανίκα

Ώστε έτσι λοιπόν. Του προλεταριάτου ο ιδιοκτήτης δύο, τριών οχημάτων. Που χαϊδεύει την κοιλάρα του, καταπίνει την φραπεδάρα του και μέρα νύχτα, χιονίζει βρέχει κονομάει από κάθε οδηγό καμιά σαρανταριά έως και…εξήντα ευρώ.

Έτσι για την οδοντογλυφίδα του. Του προλεταριάτου και ο μαντράς των δέκα, δώδεκα οχημάτων. Το ίδιο κι αυτός. Αποταμιεύει έτσι στην ψύχρα καμιά εξακοσαριά ημερησίως από τους σκλάβους που έχει στην δούλεψή του. Προλετάριος ο αραχτός. Ξέρω περίπτωση όπου λαχανιασμένος, καταϊδρωμένος και αλλοπαρμένος από την αγωνία και το άγχος, οδηγός παραδίδει σε μεγαλομαντρά εξήντα στο χέρι.

Και έτσι και στην βάρδια του βγάλει πενήντα πρέπει από την τσέπη του άλλα δέκα να του προσφέρει. Του προλεταριάτου και το τσουβάλιασμα τριών, τεσσάρων πελατών. Του προλεταριάτου η πλήρης περιφρόνηση των πελατών. Της ηθικής του προλεταριάτου η μπόχα, το υβρεολόγιο, η θρασύτητα και η παντελής άγνοια των ιδιοκτητών.

Ούτε την οδό Πάτμου της Πατησίων γνωρίζουν αρκετοί εξ αυτών. Και επειδή όλοι αυτοί είναι προλετάριοι ας ρωτήσουν τα μεγαλοστελέχη των αριστερών κομμάτων, τους φουκαράδες τους οδηγούς. Θέλουν η δεν θέλουν να ελευθερωθεί το επάγγελμα του ταξιτζή; Φυσικά και θέλουν. Και συμβαίνει το εξής οξύμωρο και μουρλό. Οι αληθινοί προλετάριοι και σκληρά εργαζόμενοι οδηγοί να συμφωνούν με τον Ραγκούση του ΠΑΣΟΚ και να διαφωνούν με την λυκοσυμμαχία δεξιών αριστερών. Πλήρης ιδεολογική διαστροφή.

Και κάτι ακόμα από την Αλλοδαπή. Το λέω επειδή σαν δημοσιογράφος πολλές φορές πηγαίνω Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία. Ουδεμία σχέση με την δική μας αφρικανική διαδικασία.

Κυκλοφορούν ταξί και των απλών ιδιοκτητών και των εταιρειών και ταξί των τριών επιβατών και μεγαλύτερα, τα λεγόμενα βαγονέτα.

Μην σαν ψαρώνουν με τις ιαχές εναντίον των μονοπωλίων. Με την απελευθέρωση του επαγγέλματος θα βελτιωθούν τα οχήματα, θα προσέχουν οι οδηγοί και θα εξυπηρετείται καλύτερα το κοινό.

Κοίτα να δεις που φτάσαμε. Να είναι κάποιος αριστερός, ακόμα και κομμουνισττής και να κραυγάζει κατά μεριά του υπουργείου: Βάστα Ραγκούση μην υποχωρείς στα καθυστερημένα, βολεμένα πλήθη!

Ελευθεροτυπία

Σχόλιο: Θα προτιμούσα να ήξερα περισσότερες λεπτομέρειες.

Advertisements

Posted July 30, 2011 by bmplefour in Greek Economy

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: