Για το Χρήμα της Διαφήμισης.   Leave a comment

Για το Χρήμα της Διαφήμισης.

04/10/2011

http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=7769

Η κυβέρνηση της εθνικής προδοσίας κάνει ότι μπορεί για να παραμείνει γαντζωμένη στην εξουσία.

Η παραμονή της στην εξουσία, πάση θυσία,  είναι ένας από τους όρους που της έχει βάλει η Τρόικα.

Ο Παπανδρέου πρέπει να ολοκληρώσει την αποστολή του πριν εξαφανισθεί από το χάρτη.

Και η αποστολή του δεν είναι άλλη από αυτή που προκύπτει από τη δανειακή σύμβαση: Nα διασωθούν οι τράπεζες οι οποίες θέλουν λίγο χρόνο ακόμη να ξεφορτωθούν τα τοξικά ελληνικά ομόλογα.

Αυτή είναι όλη η ουσία του Μνημονίου για τους δανειστές μας.

Ο Παπανδρέου έβαλε τη χώρα στο Μνημόνιο για να διασώσει τους ξένους και Έλληνες τραπεζίτες.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η πρόθεσή του να κρατικοποιήσει στη πραγματικότητα την Proton Bank του (σκανδάλου) Λαυρεντιάδη.

Η κυβέρνηση Παπανδρέου είναι μια μαριονέττα των τραπεζών.

Το μόνο αντάλλαγμα που απαίτησε ο Παπανδρέου από τους Τραπεζίτες είναι να ξανανοίξουν οι κάνουλες στους νταβατζήδες των ΜΜΕ. Έτσι τόσο ο ΔΟΛ όσο και οι υπόλοιποι νταβατζήδες της ψευδοενημέρωσης  την ώρα που ο Βενιζέλος ληστεύει τις φαμίλιες αυτοί λαμβάνουν εκατομμύρια νέα  δάνεια-24 ο Ψυχάρης- και διαπραγματεύονται όλοι οι υπόλοιποι καλύτερους όρους για όσα έχουν ήδη.

Γι αυτό αίφνης ο Πρετεντέρης σταμάτησε να δαγκώνει τη κυβέρνηση.

Το ανεκδιήγητο δίδυμο Παπανδρέου-Βενιζέλου νοιάζεται μόνο για τους τραπεζίτες και τους νταβατζήδες των ΜΜΕ (τον Ολυμπιακό και το Αιγάλεω). Οι άλλοι, δηλαδή οι πολίτες, να πάνε να γαμηθούν…

Σχόλιο: Τα λεφτά που παίρνουν οι εκδότες δεν είναι λίγα. Μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ. Σε εποχές μάλιστα που άλλες επιχειρήσεις δεν παίρνουν φράγκο. Είναι σκάνδαλο τέτοια χρηματοδότηση, αν λάβουμε υπόψη μας ότι οι τράπεζες επιζούν από τα λεφτά των φορολογούμενων. Ο Γιώργος Παπανδρέου είδη έχει περάσει στην ιστορία ως ένας ανίκανος άνθρωπος σε μια κρίσιμη στιγμή της Ελληνικής Ιστορίας. Αυτό είναι προφανές. Το ίδιο και ο Κάρολος Παπουλιας και οι υπόλοιποι υπουργοί και βουλευτές. Όλα ήταν σε γενικές γραμμές προσχεδιασμένα.

Σωστά ο Τσιπρας αντιστέκεται. Οι πολίτες πρέπει να έχουν διέξοδο, όταν η Ελίτ που κυβερνά την χώρα με τα τσιράκια της, τους σφάζει. Το χαράτσι στην ΔΕΗ είναι κανονική σφαγή. Τα 120.000 χιλιάρικα που παίρνει ο Τσιπρας είναι ψίχουλα μπροστά στα  εκατομμύρια που παίζονται σήμερα Πρεπεντερη. Ο ΔΟΛ θα πάρει τα εκατομμύρια για να μην κλείσει; Κανονικά θα έπρεπε να κλείσει ο ΔΟΛ και οι υπόλοιποι εκδότες  που συντηρούνται με θαλασσοδάνεια Πρεπεντερη. Ποιος λογικός θα δάνειζε Έλληνες εκδότες και ΜΜΕ;

Αν είναι κάποιος να κάνει κριτική στο πόσα παίρνει ο Τσιπρας, αυτός σίγουρα δεν είναι ο Πρεπεντερης. Βέβαια αυτή είναι η δουλειά του Πρεπεντερη, γι’αυτό πληρώνεται. Πως η επιχείρηση που λέγεται ΔΟΛ θα πάρει δάνεια; Όλοι αυτοί γράφουν για το χρήμα που θα καταλήξει στην τσέπη τους. Γραμμένους τους έχουν τους Έλληνες πολίτες.

Εδώ πήγε ο ΓΑΠ – ως Ελληνικό Κράτος –  και εγγυήθηκε τα δάνεια του Μεγάρου Μουσικής. Δηλαδή μιλάμε για την διαπλοκή και το θράσος.Έτσι και εγώ επιχορηγώ τον Πολιτισμό και γίνομαι ωραίος και φανταχτερός. Ο Ψωμιαδης άλλωστε της Ασπίς που κατέστρεψε οικονομικά ανθρώπους, χορηγός ήταν και αυτός.

Η μόνη σωστή θέση με τα ΜΜΕ, είναι η θέση που τα αντιμετωπίζει ως επιχειρήσεις και τίποτα άλλο. Αυτό σημαίνει, όπως κλείνουν οι άλλες επιχειρήσεις, έτσι κλείνουν και αυτές.

4444

http://nonews-news.blogspot.com/2011/10/blog-post_4994.html

Ο Τσίπρας από τη ΝΕΤ το πρωί, αποκάλεσε ντίλερ τον Παπανδρέου και υποστήριξε ότι δεν πάει στις εκλογές γιατί έχει υπογράψει με… τους δανειστές μας τέτοια συμφωνία.
“Θέλετε να πείτε ότι είναι προδότης”, τον ρώτησαν από το πάνελ της εκπομπής αλλά ο Τσίπρας απέφυγε να το προχωρήσει.
Μόνο έσπευσε να κατοχυρώσει το copyright της ΝΕΤ: Να δείτε που το βράδυ κανένα ιδιωτικό κανάλι, αλλά ούτε και οι εφημερίδες αύριο θα προβάλλουν αυτό που είπα…

Σχόλιο: Έχω ζητήσει εκλογές εδώ και μήνες. Πριν μας κάνει Κινέζους και Ινδούς ο ΓΑΠ και η κυβέρνηση του. Χάθηκε και χάνετε πολύτιμος χρόνος.

4444

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_2_02/10/2011_457803

Οι άνθρωποι της τηλεόρασης λένε μεταξύ σοβαρού και αστείου ότι το κανονικό πρόγραμμα της τηλεόρασης είναι η διαφήμιση και ότι παρενθετικά παρεμβάλλονται οι σειρές, η ενημέρωση. Ειρωνεία: έως πριν από τρία χρόνια, οι διαφημίσεις «στριμώχνονταν» ανάμεσα σε σαράντα δύο (42) τηλεοπτικές σειρές που προβάλλονταν τότε στην ελληνική τηλεόραση. Απίστευτο νούμερο – όταν τώρα, εν μέσω κρίσεως, μιλάμε για περίπου πέντε (5) σειρές. «Πολύς κόσμος έζησε καλά από την τηλεόραση, πολύ καλά θα έλεγα», παρατηρεί ο Σταύρος Στάγκος, σκηνοθέτης, πρώην διευθυντής ελληνικού προγράμματος στον ΑΝΤ1 και στον Alpha. «Φυσικά, ήταν μια φούσκα και πολλοί από εμάς περιμέναμε ότι κάποτε θα έσκαγε».

Πονεμένη υπόθεση (και) η τηλεόραση στον τόπο μας κι όταν συζητάς με ανθρώπους που εργάστηκαν στον χώρο, νιώθεις να μπαίνεις στο εσωτερικό αυτής της «φούσκας».

Περί ποιότητας. «Δεν έχουμε το ανθρώπινο δυναμικό για να κάνουμε 42 σίριαλ τον χρόνο. Δεν έχουμε 150 καλούς πρωταγωνιστές για να υποστηρίξουν ένα τέτοιο νούμερο», επιμένει ο Στ. Στάγκος, ενώ ο σεναριογράφος Βασίλης Σπηλιόπουλος, ο οποίος ξεκίνησε από το «Τμήμα Ηθών», με πλήθος σεναρίων για δραματικές και κωμικές σειρές, όπως η «Πολυκατοικία», σχολιάζει: «Βάζεις μια νοητή γραμμή όταν δουλεύεις, που είναι η γραμμή της προσωπικής σου αξιοπρέπειας. Δεν είναι απαραίτητα η γραμμή της ποιότητας, όμως. Οταν κάνεις 35 επεισόδια και γράφεις 1.500 σελίδες τον χρόνο, είναι αδύνατον να είσαι ποιοτικός συνέχεια. Αισθάνθηκα άσχημα όταν μια δουλειά δεν πήγε καλά – και δεν μιλάω για θεαματικότητα. Απλώς δεν ήμουν ικανοποιημένος από αυτό που έδωσα. Αυτή είναι η γραμμή της ποιότητας: να νιώθεις ότι κάνεις καλά τη δουλειά σου. Η γραμμή της αξιοπρέπειας είναι πιο σημαντική: τη σειρά που κάνεις θα την δει ο γιος σου, η μάνα σου, οι φίλοι σου – θα ντρέπεσαι που θα την δουν; Θέλεις να κρυφτείς όταν την βλέπεις; Ευτυχώς, δεν βρέθηκα ποτέ σε τέτοια θέση».

Ο σκηνοθέτης Βασίλης Τσελεμέγκος επίσης ξεκίνησε πριν από είκοσι χρόνια, δουλεύοντας σε σειρές όπως το «Τμήμα Ηθών», οι «Επιθυμίες» κ.ά. «Αναγκαζόσουν κι έπαιρνες ηθοποιούς που την ίδια εποχή έπαιζαν σε άλλα σίριαλ και ο τηλεθεατής έβλεπε σε δύο κανάλια τον ίδιο ηθοποιό», λέει. «Ηταν μια τρέλα. Φυσικά, “καίγεται” και ο ηθοποιός έτσι. Τώρα περάσαμε στο άλλο άκρο. Σκηνοθέτες, σεναριογράφοι και ηθοποιοί είναι άνεργοι».

Περί πίεσης. «Οταν ετοιμαζόμασταν για το κάστινγκ μιας σειράς», λέει ο Β. Τσελεμέγκος, «ενίοτε προτείνονταν ονόματα ηθοποιών που δεν ήταν πρώτης γραμμής, εμπορικά μιλώντας, οπότε οι υπεύθυνοι των καναλιών άρχιζαν τις γκρίνιες. Τους έλεγα “εσείς είστε η εξουσία, μπορείτε να τους κάνετε γνωστούς, να μάθει ο κόσμος καινούργια πρόσωπα”». Ο Β. Σπηλιόπουλος συμπληρώνει: «Οι ηθοποιοί που έρχονται στην τηλεόραση από το ποιοτικό θέατρο κλέβουν την παράσταση, έστω και σε μικρότερους ρόλους. Μια δουλειά που κάναμε και αγαπάω πολύ είναι η “Τελευταία παράσταση”, με τη ζωή της Λαμπέτη, όπου έλαμψε μια θεατρική ηθοποιός, η Μαρίνα Καλογήρου».

«Τα κανάλια προφανώς έχουν άποψη για το ποιους ανθρώπους θα προωθήσουν – και συνήθως προτιμούν τους ήδη καταξιωμένους σταρ, αν και όταν δοκίμασαν καινούργια πρόσωπα, δικαιώθηκαν», προσθέτει ο Στ. Στάγκος. «Ενα παράδειγμα ήταν το “Κάτι τρέχει με τους δίπλα”, που ανέδειξε τέσσερις πρωταγωνιστές. Από την άλλη, μια σειρά του Alpha που βασιζόταν σε θεατρικούς ηθοποιούς ήταν το “Δέκα”. Οταν μου έφερε η Πηγή Δημητρακοπούλου την πρόταση για το καστ, είπα “τι καταπληκτικοί ηθοποιοί, αλλά το τηλεοπτικό κοινό δεν τους γνωρίζει”. Κάναμε μερικά δοκιμαστικά γυρίσματα και ευτυχώς, προχωρήσαμε. Ηταν ένα ρίσκο που το έπαιρνα πιο εύκολα στον Alpha παρά στον ANT1. Οσο πιο μεγάλο είναι το κανάλι, τόσο πιο μεγάλη είναι και η πίεση που δέχεσαι. Πάντως, δεν μου επέβαλε ποτέ κανένας να βάλω να παίξει σε μια σειρά ο τάδε ή ο δείνα».

Περί εμπιστοσύνης στο προϊόν. «Οφείλω να πω ότι το Mega είναι ένα κανάλι που είχε το σθένος να υποστηρίξει τις σειρές του παρ’ ότι μπορεί να μην είχαν επιτυχία, πάντως δεν τις έκοβε, δεν “εκτελούσε τους συντελεστές”», παρατηρεί Στ. Στάγκος. «Γενικά, επικρατεί στην ελληνική τηλεόραση έλλειψη στρατηγικής και οράματος. Κάνεις μια δουλειά και δεν βγαίνει με την πρώτη χρονιά, επιμένεις, την υποστηρίζεις και μπορεί να σου βγει την επομένη. Τα πράγματα θέλουν τον χρόνο τους».

Ο Β. Τσελεμέγκος, μιλώντας για τις απογευματινές σειρές, υπενθυμίζει ότι με τη στρατηγική του το Mega έφερε το αντίπαλον δέος στην αυτοκρατορία του Φώσκολου στον ANT1, «με καλό μάρκετινγκ, στρατηγική και μια στροφή προς ένα εμπορικό σίριαλ, σαν του ΑΝΤ1, αλλά με πολύ καλύτερη παραγωγή».

Ο Στ. Στάγκος προσπάθησε στον ΑΝΤ1 να υποστηρίξει μια σειρά υπερφυσικού, τις «Ιστορίες μυστηρίου». «Ηταν κάτι νέο, με σκηνοθέτες του σινεμά, ημίωρης διάρκειας, ζητήσαμε πίστωση χρόνου για να βελτιωθεί η τηλεθέαση, δεν μας δόθηκε και κόπηκε η σειρά.

Θα σας πω κάτι άλλο: επιτυχημένες σειρές όπως η “Δεκάτη Εντολή” του Πάνου Κοκκινόπουλου στον Alpha, την πρώτη χρονιά έκανε 13%, τη δεύτερη 17%, την επόμενη 21% και από τότε αποτελεί “βιβλιοθήκη” για το κανάλι. Το “Είσαι το ταίρι μου”, στο Mega, στην αρχή έκανε μέτρια νούμερα, με τη σωστή στρατηγική, όμως, σήμερα είναι ιστορικό σίριαλ».

Περί επιτυχίας. Ολοι οι άνθρωποι της τηλεόρασης συμφωνούν ότι το μέσον ανεβάζει και κατεβάζει κόσμο με τρομακτικές ταχύτητες. Ξαφνικές επιτυχίες που ζαλίζουν, «εξαφανίσεις» που εκπλήσσουν. Ο Β. Σπηλιόπουλος μιλάει με παραδείγματα: «Ο Πέτρος Φιλιππίδης είχε κάνει μια μεγάλη επιτυχία με το “Χάι Ροκ”. Κι όμως, πέρασαν χρόνια που στους κύκλους της τηλεόρασης τον αμφισβητούσαν. Χρειάστηκε να κάνει το “50-50” για να λάμψει και πάλι. Θυμάμαι το παράπονό του τη βραδιά των τηλεοπτικών βραβείων. Στο ίδιο σίριαλ έπαιζε και ο Παύλος Χαϊκάλης, για τον οποίο, χρόνια ολόκληρα, δυσπιστούσαν αν μπορεί να είναι πρωταγωνιστής σε σειρά.

»Ο Πάνος Μιχαλόπουλος ήταν “στιγματισμένος” από τις βιντεοκασέτες της δεκαετίας του ’80 και οι υπεύθυνοι του σταθμού δίσταζαν να τον εντάξουν στο βασικό καστ του “Τμήματος Ηθών”. Τελικά καταφέραμε με τον Μανούσο Μανουσάκη και τον βάλαμε σε ρόλο γκεστ και ήταν εξαιρετικός. Μετά δούλεψε σχεδόν είκοσι χρόνια πρωταγωνιστής, με μεγάλες επιτυχίες. Ο Χάρης Ρώμας έδωσε τεράστιες επιτυχίες στην τηλεόραση, έκανε τη σειρά εποχής, το “Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο”, από τις καλύτερές του δουλειές, δεν πήγε τόσο καλά και τώρα είναι εκτός. Ενας λάθος ρόλος ή σίριαλ χαμηλών πτήσεων μπορεί να υπονομεύσει μια επιτυχημένη καριέρα ετών».

Περί «κωμωδίας». Γιατί ειδικά στην κωμωδία επικρατεί το αφόρητο “καλλιαρντό» και το ξεφωνητό; «Κυρίως διότι πρόκειται για επιρροή από τα μεσημεριανάδικα πάνελ. Στην τηλεόραση ο θεατής μπορεί να παρακολουθεί και πράγματα που δεν του αρέσουν, θεάματα που και ο ίδιος χλευάζει, αλλά κολλάει από μια νοσηρή περιέργεια», λέει ο Β. Σπηλιόπουλος. «Από την άλλη, οι σκηνοθέτες διδάσκουν μερικές φορές μια ερμηνεία τής υπερβολής, νομίζοντας ότι έτσι κυκλοφορεί καλύτερα το αστείο, ότι έτσι γίνεται πιο κωμικό».

Είτε ανεβάζεις τον τηλεθεατή είτε επενδύεις στα χαμηλότερα ένστικτα

Από τα 42 σίριαλ στα… 5, από τα «χρυσά κουτάλια» στην ανεργία και… στα τουρκικά σίριαλ. «Ναι», λέει χαμογελώντας ο Στ. Στάγκος, «διότι κοστίζουν 5.000 – 10.000 το επεισόδιο στο κανάλι, ενώ μια φθηνή ελληνική σειρά 70.000 – σήμερα, διότι παλαιότερα θα ήταν 110.000, πριν από δύο χρόνια».

Σύμφωνα με τον Στ. Στάγκο, «στο εξωτερικό, τα μεγάλα κανάλια έχουν χώρο για τα πάντα: εμπορική σειρά, ντοκιμαντέρ, σινεφίλ ταινία. Εδώ αυτό δεν υπάρχει. Επικράτησε η λογική ότι “αυτά θέλει ο κόσμος”. Αυτό ισχύει, αλλά αν στον κόσμο δείχνεις ένα συγκεκριμένο προϊόν συνεχώς, αυτό θα συνηθίσει. Εχει συμβεί να κάνουμε δουλειές που όσο θετικώς διακείμενοι κι αν είμαστε, ξέρουμε ότι δεν ήταν καλές. Αλλά η τηλεόραση είναι επιχείρηση, κινείται σε απόλυτο βαθμό από τα νούμερα. Αύριο θα κληθείς να λογοδοτήσεις για μια επιλογή σου που δεν πήγε καλά, άρα έχεις πίεση. Θυμάμαι, ένας παλαιός διευθυντής του BBC είχε πει σε μια συνέντευξή του: “Υπάρχουν δύο τρόποι να κάνεις τηλεόραση: ο ένας είναι να έχεις δημοφιλείς εκπομπές που να πηγαίνουν ένα σκαλοπάτι παραπάνω τον τηλεθεατή, ο άλλος να επενδύεις στα χαμηλότερα ένστικτά του”. Προφανώς και στην Ελλάδα, ακολουθήθηκε το δεύτερο».

03/10/2011

Στα εγχώρια ΜΜΕ γίνεται της Διαφήμισης. Όλοι για να πάρουν Διαφήμιση. Όμως δεν αρκεί μόνο η διαφήμιση. Αν το «μαγαζί» δεν είναι συμμαζεμένο δε σωνετε.

4444

http://nonews-news.blogspot.com/2011/10/blog-post_3121.html

Ούτε έναν, ούτε δύο, ούτε τρεις, αλλά… έξι δημοσιογράφους (πρώην και εν ενεργεία) θα έχει κατά πάσα πιθανότητα η Νέα Δημοκρατία στο ψηφοδέλτιο της Β’ Αθηνών, και μάλιστα υψηλής αναγνωρισιμότητας άπαντες. Το … ενδεχόμενο αυτό προκαλεί έντονο εκνευρισμό στους υπόλοιπους βουλευτές και πολιτευτές καθώς οι συγκεκριμένοι έξι υποψήφιοι έχουν μεγάλες πιθανότητες να βρεθούν όλοι στη Βουλή.

Αναλυτικά: Ένα πρόσωπο-έκπληξη από τον δημοσιογραφικό-τηλεοπτικό χώρο βολιδοσκοπεί εδώ και λίγους μήνες στενός συνεργάτης του Αντώνη Σαμαρά, προκειμένου να ενταχθεί στο ψηφοδέλτιο της Ν.Δ. στη Β’ Αθηνών. Οι πρώτες συζητήσεις έγιναν το καλοκαίρι και το συγκεκριμένο πρόσωπο που βρίσκεται στο «γυαλί» πάνω από 15 χρόνια, δεν έχει απαντήσει θετικά αλλά δεν έχει πει και «όχι». Πάντως, αν τελικά πει το μεγάλο «ναι» τότε οι συνάδελφοι του-νυν και επίδοξοι Νεοδημοκράτες βουλευτές που προέρχονται από το χώρο της δημοσιογραφίας, μάλλον θα ενοχληθούν ιδιαίτερα καθώς η αναγνωρισιμότητα του είναι πολύ μεγάλη και αυτό ενδεχομένως να τους στερήσει ψήφους στις οποίες υπολογίζουν λόγω και της δικής τους αναγνωρισιμότητας.

Άλλωστε η μάχη που έχει ξεκινήσει στη Β’ Αθηνών μεταξύ γαλάζιων δημοσιογράφων είναι ιδιαίτερα σκληρή καθώς η Β Αθηνών είναι μια περιφέρεια όπου η αναγνωρισιμότητα αποτελεί τον σημαντικότερο ίσως παράγοντα εκλογής. Αυτός είναι κι ένας σοβαρός λόγος που παραδοσιακά η Νέα Δημοκρατία είχε και έχει εδώ και πολλά χρόνια βουλευτές προερχόμενους από τον δημοσιογραφικό χώρο. (Θεόδωρος Κασσίμης, Σοφία Βούλτεψη, Πάνος Παναγιωτόπουλος, Αργύρης Ντινόπουλος). Οι δύο τελευταίοι θα είναι και πάλι υποψήφιοι στις εκλογές, όπως ενδεχομένως και η Σοφία Βούλτεψη, μόνο που θα έχουν ανταγωνισμό και από νέα δημοσιογραφικά πρόσωπα στις λίστες.

Δύο σίγουρες νέες υποψηφιότητες θα είναι της Μαριάνας Πυργιώτη και της Αννας Καραμανλή.

Η πρώτη είναι αναπληρωτής γραμματέας Διεθνών Σχέσεων στο κόμμα και η δεύτερη , ήταν υποψήφια αντιπεριφερειάρχης με το ψηφοδέλτιο του Βασίλη Κικίλια. Μάλιστα η Μαριάνα Πυργιώτη έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό τις τηλεοπτικές εμφανίσεις με τη νέα της ιδιότητα ενώ η Αννα Καραμανλή έχει ως «προίκα» και το επώνυμο της που σε μια περιφέρεια με πεντασταυρία για τον Νεοδημοκράτη ψηφοφόρο αποτελεί ισχυρότατο κίνητρο.

Όλα αυτά σημαίνουν πώς η Νεα Δημοκρατία στη Β Αθηνών είναι πολύ πιθανόν να έχει …έξη υποψήφιους βουλευτές-δημοσιογράφους, με μεγάλες πιθανότητες εκλογής.

4444

http://www.yupi.gr/gossip/c34310/Natalia_Germanoy.html

Για την απουσία της Σίσσυς Χρηστίδου και του Παύλου Σταματόπουλου από την εκπομπή «Μες την καλή χαρά», την επιστροφή της Έλενας Παπαβασιλείου, τον έρωτα και το γάμο μίλησε, μεταξύ άλλων, στο ένθετο «Real Life» της εφημερίδας «Real News», η Ναταλία Γερμανού.

«Κακά τα ψέματα, εννοείται πως όταν έχεις περάσει τρία χρόνια με κάποιους ανθρώπους, κάθε αλλαγή έχει τα καλά και τα κακά της. Με πολλή χαρά θα καλωσορίσω τους καινούριους και με νοσταλγία θα αποχαιρετήσω τους παλιούς. Η Σίσσυ και ο Παύλος είναι δυο άνθρωποι που αγαπώ και χωρίσαμε σε επαγγελματικό επίπεδο» είπε η οικοδέσποινα της εκπομπής. Στενοχωρήθηκε όμως που έφυγαν και οι δυο μαζί; «Όχι, γιατί ξέρω ότι ουσιαστικά είναι κάτι σαν δίδυμο. Είναι κολλητοί, είναι γείτονες και χαίρομαι. Η Σίσσυ νιώθει πιο ασφαλής που θα τον έχει δίπλα της στο καινούριο της βήμα. Δεν έχω καμία κακία ή πικρία που θέλησαν να δοκιμάσουν κάτι άλλο».

Η Έλενα Παπαβασιλείου, επέστρεψε στην εκπομπή, μετά από τρία χρόνια απουσίας: «Η Έλενα δεν θα πάρει τη θέση της Σίσσυς, ούτε θα είναι σε τόσο μικρό ρόλο. Θα είναι ισότιμο μέλος της παρέας με τον Θέμη» τόνισε.

Στο έρωτα έχει νιώσει πολλές φορές το συναίσθημα της ζήλειας: «Έχω πιάσει τον εαυτό μου να ζηλεύω τους πιο λάθος άντρες και τις πιο λάθος γυναίκες και αυτό με στενοχωρεί, γιατί πέφτω στα μάτια μου. Είναι λυπηρό να ζηλεύεις μια γυναίκα που είναι 100 σκάλες πιο κάτω από σένα, μόνο και μόνο επειδή ο τύπος έχει στη διαδικασία να σε κάνει να ζηλέψεις κι εσύ τσιμπάς».

Ωστόσο, όταν ερωτεύεται είναι πάντα εντάξει απέναντι στον σύντροφό της: «Δεν έχω απατήσει ποτέ όταν είμαι σε σχέση. Αν εγώ απατήσω, ο άλλος έχει πάρει τον πρόλογό του». Η ίδια παραδέχτηκε πως αυτή την περίοδο ο έρωτας δεν της έχει χτυπήσει την πόρτα, αλλά περιμένει να ζήσει έναν δυνατό έρωτα: «Δεν με πειράζει να πέσω και στα πατώματα, γιατί και το πάτωμα είναι ένα πολύ ωραίο μέρος του σπιτιού. Και άλλωστε, στα πατώματα γράφονται τα καλύτερα τραγούδια».

Υπάρχει περίπτωση στο μέλλον να ανέβει ξανά τα σκαλιά της εκκλησίας; «Γιατί όχι; Εγώ δεν έχω εμμονές. Είμαι πολύ παρορμητική, γιατί έχω πολλούς πλανήτες στον Κριό. Μπορώ να σου πω πως, αν συναντήσω έναν άνθρωπος που θα μου εμπνεύσει τέτοια καψούρα και τέτοιο πάθος, δεν θα έχω πρόβλημα» εξομολογήθηκε.

4444

http://fimotro.blogspot.com/2011/10/fimotro-kontra.html

Από το : Δημοτικό Σαφάρι
Σε αναγκαστική παραίτηση οδηγήθηκε πριν λίγο ο Γενικός Διευθυντής του Κontra tv Τ. Παπαδόπουλος. Είναι προφανές ότι δεν άντεξε την κριτική του πρώτου πολιτικού blog της Ελλάδος για την οποία ο ίδιος ευθύνεται. Τελικά πρέπει να καταλάβουν… όλοι αυτοί που ασχολούνται με την τηλεόραση πως η αυτοδυναμία τους ανήκει στο παρελθόν μιας που τα blogs έχουν πλέον περισσότερη δύναμη στην ενημέρωση….
Παράδειγμα ο Παπαδόπουλος που με τέσσερις αναρτήσεις το έβαλε στα πόδια!

4444

Οι προσωπικές σχέσεις των ανθρώπων των μίντια, συνήθως δεν με αφορούν. Ωστόσο κάποια ραντεβού έχουν την (ιδιαίτερη) αξία τους.

Σήμερα το μεσημέρι λοιπόν , στον γνωστό «Διόνυσο» της Ακρόπολης, γευμάτιζαν μεσα στην καλή χαρά, ο εκδότης Γιώργος Κουρής και ο διευθυντής του Star Σταμάτης Μαλέλης.

Για συνεργασία σε κανάλι του Κουρή, δεν το βλέπω να συζητούσαν, γιατί ο Κουρής ουσιαστικά δεν έχει κανάλι. Κάτι μου λέει όμως ότι σύντομα θα μάθουμε…

Σχόλιο: Οι προσωπικές σχέσεις είναι το Α και το Ω στην Ελλάδα. Εγώ που δεν έχω προσωπικές σχέσεις σχεδόν με κανένα, ξέρω πολύ καλά τι ρόλο παίζουν στην Ελλάδα. Ίσως αυτός είναι ένας λόγος που δεν έχω τόσες προσωπικές σχέσεις ή τις βαριέμαι.  Εμένα με ενδιαφέρει η Ιστορία.

4444

http://www.newpost.gr/post/77871/%CE%92%CE%B3%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9%E2%80%A6-Flash-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CF%8C%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B7/

Πολλά, μα πάρα πολλά τηλεοπτικά πρόσωπα μαθαίνω ότι συμπεριλαμβάνονται  στο νέο πρόγραμμα του Flash– όχι ότι κάποιοι δεν έχουν εμπειρία ραδιοφώνου. Μεταξύ αυτών:

Ο Νίκος Ευαγγελάτος (10-11 το πρωί), ο Γιώργος Αυτιάς (το μεσημέρι), η Άννα Δρούζα, οι Καραμεροχαριτάτοι.

Είναι τόσο μεγάλος ο συνωστισμός, που ο Θανάσης Λάλας– μου λέει αγαπητός φίλος και συνεργάτης, μετακινείται από το πρωί το βράδυ και γκρινιάζει- γκρινιάζει πολύ. Μετακινείται και ο Κωστής Παρράς, πάει Σαββατοκύριακο, αλλά αυτός δεν έμαθα αν γκρινιάζει.

Η ουσία είναι ότι ο θεοσεβής κ. Κυριακίδης και ο γιός του (με το σπαγκάτο), με τη συνδρομή συμβούλων που διακρίνονται για την… Αρετή τους, αφού «έφαγαν» καμιά 50νταριά εργαζόμενους επιχειρούν μια νέα αρχή.

Ο… Θεός να τους βοηθήσει, μιας και στην πρώτη φάση του σταθμού δεν τους φώτισε…

4444

http://www.newpost.gr/post/77516/%CE%9A%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B7-Upset-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%93.-%CE%9A%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B7-/

Οριστικοί τίτλοι τέλους πέφτουν σιγά σιγά σε μια από τις πιό δραστήριες εταιρείες της διαφημιστικής αγοράς, την Upset του Γιάννη Κακουλίδη. Μετά από μάταιο αγώνα πολλών μηνών τελικά αποφασίστηκε να κλείσει η εταιρεία και να απολυθεί η συντριπτική πλειοψηφία των υπαλλήλων της.

Ηδη, από την εταιρεία έχει αποχωρήσει και ο οικονομικός της διευθυντής Κώστας Μπάκουλας. Σύμφωνα με το σχεδιασμό ο κ. Κακουλίδης με ένα μικρό αριθμό συνεργατών του θα προχωρήσει στην ίδρυση νέας εταιρείας σε συνεργασία με την Bold. Σε αυτήν, γίνεται προσπάθεια να μεταφερθούν ορισμένοι από τους μεγαλύτερους «λογαριασμούς» πελατών που διατηρούσε η Upset. Η νέα αυτή εταιρεία θα ονομάζεται Soho.

Παράλληλα με την Upset κλείνει και το media shop του ομίλου, η Oxygen.

Να σημειωθεί ότι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που οδήγησαν την εταιρεία στο λουκέτο είναι οι ακάλυπτες επιταγές πολλών εκατομμυρίων ευρώ με εκδότη τον τηλεοπτικό σταθμό Alter που είχε στα χέρια του ο κ. Κακουλίδης.

ΠΗΓΗ: iefimerida.gr

4444

http://www.yupi.gr/gossip/c34298/Natalia_Germanoy.html

Αμέσως μετά την πρεμιέρα του «Μες στην καλή χαρά» η Ναταλία Γερμανού μίλησε στην κάμερα του Star.

Για τη φημολογούμενη κόντρα της με την Έλενα Παπαβασιλείου, ξεκαθάρισε: «Δεν υπάρχει καν κόντρα. Ούτε με την Έλενα, όπως δεν υπήρξε ούτε με τη Σίσσυ τρία χρόνια». Για τα σχόλια που έκανε, μέσω της ραδιοφωνικής της εκπομπής (είχε πει πως η Έλενα Παπαβασιλείου βγαίνει καλοχτενισμένη στις φωτογραφίες των παπαράτσι), τόνισε: «Κατάλαβα τι λες αλλά εγώ δεν εννοούσα την Έλενα και την Κατερίνα (σ.σ. στη φωτογραφία ήταν και η Κατερίνα Καινούριου). Είπα αναφερόμενη στην φωτογραφία που έδειχνε τα κορίτσια, τα οποία προφανώς πέτυχε ο φακός καλοφτιαγμένες, είπα “κοίτα να δεις πως γίνεται! Όλες οι γυναίκες που τις πετυχαίνει πάντα ένας παπαράτσι είναι πάντα καλοφτιαγμένες, μόνο εγώ η κακομοίρα όταν με πετυχαίνει κάποιος παπαράτσι είμαι σαν το μαύρο μου το χάλι”».

Όσο για την αποχώρηση της Σίσσυς Χρηστίδου και του Παύλου Σταματόπουλου από το πρωινό του Σαββατοκύριακου, η παρουσιάστρια του «Μες στην καλή χαρά» είπε: «Δεν κλάψαμε κιόλας αλλά θεώρησα ότι ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω. Δεν θα έπρεπε να αναφερθώ σε 2 ανθρώπους, στη Σίσσυ και τον Παύλο, με τους οποίους μοιράστηκα 3 χρόνια; Νομίζω θα ‘πρέπε! 1ον δεν κλαίμε και 2ον πάντα ήμασταν μια χαρά στις σχέσεις μας, απλά εσείς δεν θέλατε να το δείτε, εμείς ήμασταν πάντα μια χαρά. Δεν βομβαρδίζουμε η μια την άλλη με μηνύματα, δεν σημαίνει πως κάθε εκπομπή που θα κάνω στο “Μες στην καλή χαρά” θα κάνω μνεία στη Σίσσυ και τον Παύλο» ενώ πρόσθεσε: «Κολλητές δεν είμαστε, πήγα μια φορά στο σπίτι της που ήταν και ο Παύλος εκεί, έχουμε ανταλλάξει κάποια μηνύματα, αλλά ως εκεί».

Ακόμα, για το ατύχημα που είχε η Έλενα Παπαβασιλείου, χύνοντας μια κούπα καφέ κατά λάθος πάνω στη Ναταλία Γερμανού, σχολίασε με χιούμορ: «Είπε συγνώμη το κορίτσι, δεν θα το σκοτώσουμε».

Τέλος, για το ενδεχόμενο, αν τα νούμερα των τηλεθεάσεων είναι θετικά, η εκπομπή να μεταφερθεί στην καθημερινή ζώνη, η ίδια ανέφερε: «Αυτό είναι ένα σενάριο που θα το ζήλευε και ο Σπίλμπεργκ! Και απορώ πραγματικά ποιος το διέρρευσε» ενώ για τις αλλαγές που έκανε φέτος στο πρόγραμμά του ο Alpha, αρκέστηκε στο να δηλώσει: «Δεν θα ‘θελα να μπούμε σε τέτοιες συζητήσεις».

Advertisements

Posted October 3, 2011 by bmplefour in Greek Media

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: