Αναχρηματοδότηση Δανείου.   Leave a comment

4444

4444

Αναχρηματοδότηση Δανείου.

10/12/2011

Όταν ένας δανειζόμενος πηγαίνει στην τράπεζα του για να συζητήσει αναδιάρθρωση του Δανείου του, αυτό σημαίνει για το 90% των περιπτώσεων, ότι κάτι δεν παει καλά.
Αδυνατεί ο Δανειζόμενος να εκπληρώσει κάποιον από τους όρους του Δανείου.
Έτσι λοιπόν και εγώ πήγα να συζητήσω μια αναχρηματοδότηση.
Μετά την Εσωτερική Υποτίμηση, ζορίζομαι με την δόση του δανείου.  

Αυτός ο Εξαναγκασμός, θα τους στοιχίσει πανάκριβα. Και εννοώ πάντα τα γεγονότα στις μεγάλες κλίμακες. Όπως για παράδειγμα η Οικονομική Κρίση που ξεκίνησε το 2008.  Εδώ είμαστε.

Θα μου πει κάποιος, αφού ξέρεις από οικονομία, πως την πάτησες; Δεν είναι τόσο απλό
Εγώ είμαι “βαρύ ον”. “Σπάνια με βλέπεις”. Όπως είπε και παλαιότερα η Μαριον: δεν κυκλοφορεις κι ολας.
Μην περιμένεις Νεοέλληνα να έρθει το Βουνό να σε βρει, πρέπει να πας εσύ στο Βουνό.  
Εγώ κινούμε σε πολλές κλίμακες ταυτόχρονα, ίσως και σύμπαντα!!!!

Θα έλεγα ότι ήξερα πότε έπρεπε να αγοράσω ακίνητο και επίσης ήξερα πότε να το πουλήσω, αν ήθελα.

Είπα σε έναν συγγενή μου δημόσιο υπάλληλο: δε φταις εσύ, εσύ τόσο μυαλό έχεις, τέτοιες λύσεις δίνεις. Εγώ φταίω που δεν ασχολήθηκα, δεν έτρεξα περισσότερο.

Αρχές της δεκαετίας του 90 είπα στους δικούς μου, να αγοράσουμε ένα μικρο διαμέρισμα στην Αθήνα, να μην πληρώνω και ενοίκια. Οι Γονείς μου συμφώνησαν και μου είπαν να προχωρήσω.
Εγώ ενημέρωσα και τον συγγενή μου, αυτός βέβαια είχε κάποιες αντιρρήσεις. Εγώ όμως δεν έκανα τίποτα. Περίμενα από τον συγγενή να τρέξει.  Λάθος, έπρεπε να τρέξω εγώ. Ήμουν στην Ελλάδα, δεν ήμουν στην Αμερική. Που του λες του άλλου τι θα γίνει και το πιάνει αμέσως το νόημα.

Εκείνη την Εποχή έκανα το Αγροτικό μου στα Λογιστικά και θυμάμαι που έλεγα στους περισσότερους πελάτες μου, να αγοράσουν, ιδίως τα ακίνητα ή οικόπεδα που χρησιμοποιούν. Σχεδόν όλοι αγόρασαν. Μετά από ένα ή δυο χρόνια, οι τιμές διπλασιάστηκαν και αν ήθελαν να πουλήσουν μπορούσαν άνετα.
Όταν μάλιστα η Ελλάδα μπήκε στο Ευρώ ήταν η καλύτερη τους.

Εγώ λοιπόν μπορούσα να κρίνω και να προβλέψω.

Οι Γερμανοί δε θέλουν να κόψουν χρήμα. Κάνουν λιτότητα και εσωτερική υποτίμηση. Στους μισθούς και συντάξεις. Αυτό θα το πληρώσουν. Αυτόν τον εξαναγκασμό να κάνω αναχρηματοδότηση δόσης.  Εγώ δεν είμαι τυχαίος.

Τα 500 δις που δώσατε όταν χρειάζεστε 2 τρις, είναι ψίχουλα. Χώρια ότι οι πολίτες δεν αντέχουν. Αγνοούν οι Γερμανοί το δικό τους παρελθόν. Αγνοούν πως ανέβηκε ο Χίτλερ στην Εξουσία.
Συσσίτια μοίραζαν οι εθνικοσοσιαλιστές, στους πεινασμένους και άστεγους και ταλαιπωρημένους Γερμανούς. Υπήρχε το θέμα της επιβίωσης. Και οι πολίτες σωστά στράφηκαν στην ικανοποίηση της βασικής τους ανάγκης, της Ζωής.

Αντι οι Γερμανοί να βάλουν πάνω στο τραπέζι 2 τρις Ευρώ, βάζουν 500 δις. Δε φτάνουν για να καλύψουν έναν τόσο τεράστιο χώρο.  
Το πρόβλημα είναι γεωμετρικό, αλλά τώρα τι να συζητάμε με χαζούς. Ιδέα δεν έχουν.

Όταν εγώ έκανα το δάνειο μου, δεν ήμουν χαζός. Η οικονομική κρίση ήρθε. Ακόμα δεν έχει φύγει και δύσκολα θα φύγει με τα μέτρα λιτότητας.
Οι Γερμανοί θέλουν να κάνουν μια Ευρωζωνη αγνοώντας τον Αριθμό Φ.

Εγώ ευτυχώς δεν έχω πάρει μεγάλο δάνειο και το σπίτι το χρησιμοποιώ ως πρώτη κατοικία, όποτε γλιτώνω τα ενοίκια. Αν το είχα αγοράσει στο σωστό χρόνο, δε θα είχα πρόβλημα.
Δεν ξεχνώ βέβαια, ότι όσα μου συμβαίνουν στην προσωπική κλίμακα, έχουν αντίκτυπο σε άλλες κλίμακες, μεγαλύτερες.

Πολλές χώρες δε θα έμπαιναν ποτέ σε μια Γερμανική Ένωση, ιδίως μετά τους δυο χαμένους Παγκόσμιους Πολέμους. Το έχω ξαναγράψει. Με άλλο όραμα ξεκίνησε η Ευρωπαϊκή Ένωση. Ναι η Γερμανία είναι η μεγάλη δύναμη της Ευρώπης, αλλά όταν δεν έχει όραμα και περιορίζεται σε ψυχρούς και στείρους υπολογισμούς, χωρίς να καταφεύγει στην Δημιουργικότητα των μαθηματικών, υπάρχει πρόβλημα.

Αλλοίωσαν τα Στατιστικά Στοιχεία, σαν να ήταν Μπακαληδες.

Η διάλυση της Ευρωζωνης θα σημαίνει ένα πράγμα: όλοι θα ρωτούν: είναι οι Γερμανοί στην Ένωση; αν είναι δεν μπαίνω. Αυτό θα σημαίνει η διάλυση της ευρωζωνης. Ρωτήστε και τον Μπίσμαρκ. Δηλαδή πλήρης ανυποληψία για την Ελίτ που κυβερνά την Γερμανία, σε παγκόσμια κλίμακα.

Αντι να τιμωρηθούν οι άφρονες διαχειριστές που πούλησαν την ιδέα του ισχυρού Ευρώ και των Ισχυρών Οικονομιών, αυτοί οι άθλιοι διαχειριστές, τιμωρούνται οι πολίτες.

Θα ξεχάσω εγώ, τον Σιμητη, τον Καραμανλή και τον Παπανδρέου; και οι τρεις μας πουλούσαν το παραμύθι της ισχυρής οικονομίας, όταν υπήρχε σοβαρό πρόβλημα. Περιμένω Μερκελ να δω τις τιμωρίες. Δείξε μου το Ποινολόγιο. Ο Κουφωπουλος μετά της 18:00 παίζει στον ΣΚΑΙ ράδιο, τις δηλώσεις τους. Σωστά τις παίζει, για να μην ξεχνούμε ποιοι αλήτες μας κυβέρνησαν και μας οδήγησαν εδώ. Κυκλοφορούν ακόμα ελεύθεροι και απολαμβάνουν την Ζωή τους.

Όταν κάνεις ένα δάνειο με την Τράπεζα, η Τράπεζα σου λέγει: πρώτα θα πληρωθούν οι τόκοι και μετά το κεφάλαιο.  
Αν εσύ βρεθείς σε δύσκολη θέση και ζητήσεις αναχρηματοδότηση στα 5 ή 10 χρόνια, η τράπεζα είναι καλυμμένη, σε περίπτωση που υπάρχει ακίνητη περιουσία. Παράδειγμα: δάνειο πρώτης κατοικίας.   

Άλλωστε οι τράπεζες ξέρουν ότι αρκετά δάνεια, πηγαίνουν σε αναχρηματοδότηση. Μόνο αν είσαι Νταβατζής ή διευθυντής παίρνεις δάνεια με ενέχυρο μετοχές σε υψηλές τιμές. Τα κόλπα των τραπεζιτών και των νταβατζηδων τα ξέρουμε. Σκέψου να έχεις πάρει 1.000.000 ευρώ με ενέχυρο μετοχές της Εθνικής που είχες. Η τράπεζα θα μείνει με τις μετοχές και εσύ με το 1.000.000 ευρώ. Τέτοια δάνεια βέβαια, δε δίνουν σε όποιον και όποιον. Δεν είναι μαλάκες. Τώρα βέβαια που γίνεται έλεγχος, προσπαθούν να τα κρύψουν.      

Η αναχρηματοδότηση,συνήθως σημαίνει ότι ο χρόνος της “Φυλακής”παρατείνεται και φυσικά πληρώνεις περισσότερους τόκους στην τράπεζα. Γι’αυτο μη παίρνετε μεγάλα δάνεια, αν δεν είστε νταβατζής του Ελληνικού Κράτους.

Είδατε πως έδινε τα δάνεια η Proton Bank. Εγώ ή εσύ, αναγνώστη γιατί να μην πάρουμε τέτοια δάνεια; Σε ρωτώ; Στο πηγάδι κατουρησαμε; Όσο οι Νταβατζήδες κυκλοφορούν ελεύθεροι, δεν υπάρχει φως. Αναπαράγουν συνεχώς το ίδιο φαύλο σύστημα.

Έχετε ακριβό επιτόκιο, είπε η Υπάλληλος της Τράπεζας
Ναι της είπα, αλλά το δάνειο είναι σταθερό.  Το έκανα για έκτακτες περιπτώσεις. Αν ήταν κυμαινόμενο, θα υπήρχε το ενδεχόμενο αύξησης του.
Έτσι είναι είπε η Υπάλληλος. Ένα κυμαινόμενο  επιτόκιο, θεωρητικά μπορεί να αυξηθεί μέχρι το Άπειρο.

Εγώ θα κάνω αναχρηματοδότηση, αναγκαστικά και θα ψηφίσω ΚΚΕ στις επόμενες εκλογές.

Η Υπάλληλος είπε την “μαγική” λέξη το Άπειρο. Η μόνη λύση για να αποφύγουμε την Εξαθλίωση είναι το ΚΚΕ. Για να επιβιώσουμε. Οι Γερμανοί για να ζήσουν έκαναν δικτάτορα τον Χίτλερ.

Ο Μακιαβέλι το έθεσε σωστά: Εμείς έχουμε κάνει ένα συμβόλαιο. Όμως κάποια στιγμή για ψ λόγους, εγώ σκίζω το συμβόλαιο. Έτσι δεν έχουμε καμία συμφωνία. Έτσι καταλύεται η εκάστοτε εξουσία.
Μια Εθνικοποίηση των Τραπεζών και διαγραφή των τόκων, και του επανατοκησμου, θα έκανε χιλιάδες δανειολήπτες να πάρουν βαθιά ανάσα, όπως και η πραγματική οικονομία.  
Να πληρώσω το κεφάλαιο που πήρα, αλλά γιατί μου βάζεις ξανά τόκο;
Γιατί δεν γίνεται ένας υπολογισμός υπέρ του Δανειολήπτη και όχι της τράπεζας;
Στο Ισλάμ πως γίνεται; Μήπως θα γίνουμε όλοι Μουσουλμάνοι για Οικονομικούς λόγους;

Αυτό που δεν ρώτησα την Υπάλληλο είναι το εξής: με τι επιτόκιο δανείζονται οι Τράπεζες;
Διότι με την εσωτερική υποτίμηση, όσοι έχουν σταθερό επιτόκιο και δεν μπορέσουν να το εξυπηρετήσουν, θα το γυρίσουν στο κυμαινόμενο που τώρα είναι ποιο χαμηλό.
Αφού οι τράπεζες δουν, ότι οι περισσότεροι τα έχουν γυρίσει, θα κάνουν έναν εξορθολογισμό στα επιτόκια και θα τα ανεβάσουν στο 10 ή 15%.
Επειδή οι Ελληνικές τράπεζες δεν μπορούν να δανειστούν, δε δανείζουν και χρήματα. Αργα ή γρήγορα αυτή η ανωμαλία θα διορθωθεί.

Το κενό θα το καλύψουν όσοι ξένοι είναι έξυπνοι. Το έξυπνο χρήμα πάντα κινείται πρώτο και διακριτικά, ώστε να μην το πάρουν μυρουδιά.
Επίσης υπάρχουν και κάποιοι Έλληνες επιχειρηματίες που βλέπουν μακριά.
Το μέλλον, έχει το Χρήμα. Αν κάποιος επιχειρηματίας μπορεί να δει το μέλλον ή να του το πουν με κάποιο τρόπο, θα βγάλει πολύ χρήμα. Μιλάμε για μεγάλο χρήμα. Να αγοράσει όλο το χρέος της Ελλάδος!!!!

Όταν άφηνα σχόλια στα ΝΕΑ, θυμάμαι σε κάποιο σχόλιο που είχα κάνει, κάποιος ενδιαφέρθηκε. Το σχόλιο μου βρήκε εφαρμογή στο Αεροδρόμιο της Σιγκαπούρης μετά 2 ή 3 χρόνια.
Δε θεωρώ την Ελλάδα άσχημη περίπτωση. Απλά πρέπει να σου γράψω τον τρόπο.

Το έχω γράψει και θα το ξαναγράψω: αυτοί που κυβερνούν το Σύμπαν, για δικούς τους λόγους, αποφάσισαν να βάλουν την Ελλάδα στα περισσότερα τραπέζια των νικητών. Ποσοστό πάνω από 94%. Είτε έχει να φορέσει καινούριο φόρεμα, είτε είναι ξυπόλυτη και με μπαλωμένο φόρεμα, αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο. Γι’αυτους.
Δεν είναι τυχαίο με βάση όσα διαβάζω ότι οι Γερμανοί αυτή την φορά, θέλουν την Ελλάδα στο δικό τους τραπέζι.

Αν οι Γερμανοί δώσουν λύσεις με βάση το θεσμικό πλαίσιο στους απλούς πολίτες, η Ζωή τους δηλαδή γίνει εύκολη όπως του Γερμανού στις διάφορες συναλλαγές τους με το κράτος, τότε θα έχουν κάνει ένα τεράστιο βήμα.

Θα έχουν κάνει ένα τεράστιο συνολικό βήμα για όλη την Ευρωζωνη. Το καταλάβατε;
Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδος είναι η διαφθορά. Αυτή γεννά τους Νταβατζήδες και την Γραφειοκρατεία και όλα τα κακά της Ελληνικής Κοινωνίας.
Η Αστική τάξη της Ελλάδος είναι διεφθαρμένη, πόσες φορές να το γράψω;

4444

Το δάνειο πρώτης κατοικίας που πήρα, το έχω πάρει από την ΕΤΕ. Ήταν η μόνη τράπεζα που έδινε με σταθερό επιτόκιο για 20 χρόνια. Προσέξτε το νούμερο: 20 και τις εξελίξεις.
Η υπάλληλος μου είπε ότι δεν πρόκειται για αναχρηματοδότηση, αλλά για διευκόλυνση ανέργου.
Έτσι είναι ο τίτλος.

Η υπάλληλος μου είπε γιατί δεν ήρθατε ποιο μπροστά; Τις λέω με ενημερώσατε ότι έχετε τέτοιο πρόγραμμα; Κάθε τρεις μήνες μου στέλνετε ένα φάκελο για το δάνειο, θα μπορούσατε να με ενημερώσετε για το πρόγραμμα.
Μου λέει μα που να ξέρω εγώ ότι είστε άνεργος;
Τι λέω, μόλις σας έδωσα την Λύση, αλλά δε το καταλάβατε. Από την στιγμή που στέλνετε φακέλους στους δανειολήπτες σας, θα βάζατε και μια ενημέρωση για το πρόγραμμά. Από την στιγμή που το στέλνετε σε όλους, δεν υπάρχει καμία προσβολή προσωπικού περιεχομένου. Όσοι είναι άνεργοι θα ενδιαφερθούν. Θα διαβάσουν το πρόγραμμα. Μην περιμένεις να πάρω εγώ τηλέφωνο. Αυτή η νοοτροπία του Δημοσίου Υπαλλήλου μου τι βαρά στα νεύρα.

Σήμερα που εγώ πήγα για τις λεπτομέρειες, η ΕΤΕ ξεκίνα την αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου.  Σωστά κάνει την αύξηση.
Την συμβουλεύω να μην πουλήσει τις καλές πηγές εσόδων που έχει.

Η γραπτή ενημέρωση είναι πάντα πολύ καλύτερη, από το τηλέφωνο. Δεν υπάρχει πίεση. Ο άλλος την παίρνει την διαβάζει με το πάσο του και την αξιολογεί. Αν μάλιστα υπάρχει και μια ευγενική προτροπή, σε περίπτωση που θέλει κάποιος να τηλεφωνήσει, ότι θα εξυπηρετηθεί, χωρίς καμία πίεση, τότε ακόμα καλύτερα
Έτσι γίνονται αυτά. Με αρμόνια.
Η υπάλληλος είπε, ότι η ΕΤΕ έχει το καλύτερο πρόγραμμα διευκόλυνσης για άνεργους. Από την στιγμή που έχεις και το τακτικό πλεονέκτημα, γιατί δε το κάνεις ποιο όμορφο; ποιο μεγαλοφυές; Αλλά το αφήνεις στην μιζέρια του Δημόσιου Υπαλλήλου.

Βέβαια την χαρτουρα δεν την απέφυγα. Ευτυχώς που μάζεψα τα χαρτιά για το βιβλιάριο πρόνοιας που δε μου έβγαλαν, όποτε όλα αυτά τα χαρτιά μου φάνηκαν χρήσιμα στην ΕΤΕ.
Η Νεοελλαδα είναι το μοναδικό κράτος στην Ευρωζωνη Σοβιετικού Τύπου.

Εγώ δεν είμαι τυχαίος και δεν πιστεύω στην τύχη. Αυτή η διαδικασία μου έδωσε μια απάντηση σε ένα ερώτημα που είχα θέσει παλιά όταν τσατιστικα, όταν με απέλυσαν από την προηγούμενη δουλειά μου.

Ρώτησα την Υπάλληλο πόσα χρήματα θα πάρω σε περίπτωση Σεισμού.
Δηλαδή μου λέει;
Γίνεται ένας Σεισμός και καταστρέφεται το Διαμέρισμα.
Μιλάμε δηλαδή για ολική καταστροφή;
Για Ισοπέδωση της λέω.
Με κοίταξε και το άλλαξε κάπως, είναι θέμα εκτιμήσεων μου λέει, για τις ζημιές.
Εγώ την άκουγα και σκεφτόμουν τι μου λέει.  Δεν άκουσε που της είπα για ισοπέδωση; Δεν μας ενδιαφέρει μια νίκη στα σημεία. Πάντα αναζητούμε νίκη με τελική πτώση. Παράδοση  Άνευ όρων. όπως θα έλεγε και ο FDR.
Ένα σεισμικό φαινόμενο 8 ή 9 Ρίχτερ, ισοπεδώνει. Άλλο Σεισμός και άλλο σεισμικό φαινόμενο.

Ωραίος καιρός σήμερα στην Αθήνα. Θερμοκρασία στους 20 βαθμούς. Έβλεπα τα δελτίο ειδήσεων της Ριτσας πριν από καιρό και η μαλακω η μετερεολογος της είπε: τα αφήνουμε τα 20ρια, έρχεται χειμώνας. Όταν εγώ βλέπω τηλεόραση, να προσέχετε τη λέτε και τι γράφετε, ξερολες, γιατί θα σας στείλω να μαζεύεται χορταρακια στη Θάλασσα. Ασχετοι.
Διαχειριστή του Συστήματος βελτιώνεσαι. Φρόντισε να βρω χρήματα, γιατί και εσύ έχεις βεβαρημένο μητρώο.
Δεν είμαι για να δίνω λεφτά σε πετρέλαιο. Σκέφτομαι και τους Άστεγους και τους απόρους.

Λέω στην Υπάλληλο, αν καταθέσω διπλά χρήματα, θα πάρω διπλά λεφτά;
Όχι μου λέει. Πρέπει να απευθυνθείτε σε ιδιωτική ασφαλιστική για πρόσθετη ασφάλεια. Όχι στην τράπεζα.
Σε γενικές γραμμές η Υπάλληλος έδωσε απαντήσεις. Έλυσε απορίες.
Όσοι έχετε μετοχές της ΕΤΕ σας συμβουλεύω να πάτε στην αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου.

Όταν ξέσπασε η κρίση, ο φίλος με ρώτησε τη προβλέπω για την ΕΤΕ. Του είπα το εξής: Αν πιστεύουμε ότι η ΕΤΕ θα εξαφανιστεί από τον χάρτη, τότε μην μπλέκεσαι. Αν όμως η ΕΤΕ θα ξεπεράσει την κρίση και θα αντέξει, τότε, ναι.
Αυτή την στιγμή τίθεται αυτό το ερώτημα.

Μου λέει η Υπάλληλος τη ημερομηνία θέλετε να βάλετε;
Μου αρέσει το 28 της λεω.

Όσοι ενδιαφέρεστε να γίνεται στρατηγικοί παίκτες στο χώρο της Ελλάδος με επιρροές στα Βαλκάνια, πρέπει να κοιτάξετε πολύ σοβαρά την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της ΕΤΕ, σε αυτές τις τιμές.
Του πρόβλεψη του ΔΝΤ την ακούσατε; φέτος ύφεση περίπου 6%, αλλά το 2012 ύφεση 3%. Δηλαδή μικρότερο ποσοστό.
Χώρια ότι το 2012 η Νεοελλαδα θα έχει κλείσει 4 (Four) χρόνια στην ύφεση 2009, 2010, 2011, 2012.

Αυτή την στιγμή στην Νεοελλαδα δεν υφίστανται εργασιακά δικαιώματα.  Αυτό που μένει να γίνει, είναι οι δομικές μεταρρυθμίσεις. Άλλωστε από την αρχή αυτό ήταν το ζητούμενο. Έχουν περάσει τουλάχιστον 3 χρόνια και μεταρρυθμίσεις δομικές δεν έχουμε δει. Η Διαφθορά και η Χαρτουρα ζει και βασιλεύει. Η Αδικία στην φορολογία το ίδιο. Η Τρόικα δεν έχει καταφέρει καμία σοβαρή δομική αλλαγή. Μέχρι στιγμή παίρνει κάτω από την βάση. Το να κόψεις τους μισθούς και τις συντάξεις είναι το εύκολο κομμάτι. Με την διαφθορά του ιδιωτικού τομέα και την ανικανότητα του Δημοσίου τι θα κάνεις;

Περιμένω 300.000 απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων και τους ιδιώτες επιτέλους να φορολογηθούν με βάση τα εισοδήματα τους.

Όλο κλαίγονται οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Δεν έχουμε, δεν κάνουμε. Τι δεν έχεις ρε τσογλάνι, που είσαι βουτηγμένος μέσα στην φοροδιαφυγή. Δήλωνες λιγότερα από 12.000 ευρώ που ήταν το αφορολόγητο και κάνεις Ζωή χαρισάμενη.
Περιμένω επίσης να δω τους Νταβατζήδες να πληρώνουν και να διαλύονται τα Καρτέλ και τα Μονοπώλια.

Η Τρόικα έχει πολύ δουλειά να κάνει, αλλά δε τους βλέπω ζωηρούς. Η Τρόικα πρέπει να αναλάβει ολοκληρωτικά το Υπ. Οικ. Μόνο έτσι θα γίνει δουλειά, με καθημερινή Παρουσία.
Εγώ θα σας τα γράφω;

02/01/2011

Τελικά έκανα την αναχρηματοδότηση του δανείου μου. Το 28 ορίστηκε η μέρα. Έτσι από σταθερό επιτόκιο πήγα σε κυμαινόμενο.
Ήταν μια κίνηση υποχρεωτική, αφού δε μπορούσα να πληρώσω την δόση.

Τώρα η δόση είναι σαφώς μικρότερη, αλλά εξαρτιέται από τα επιτόκια.
Έγιναν λάθος κινήσεις με αυτό το δάνειο. Με την όλη υπόθεση.

Ένα από τα λάθη ήταν, ότι η δόση καθορίστηκε με το σκεπτικό ότι θα με βοηθούσαν και οι γονείς μου. Ήταν λάθος συλλογισμός, διότι ήρθε αργότερα το 2008, άλλη κλίμακα.  Έπρεπε να καθορίσω την δόση με βάση τις δικές μου δυνάμεις και τις κλιμακες. 
Με βάση τις δικές μου δυνάμεις δε θα πήγαινα ποτέ σε σταθερό. Δεν είχα τα χρήματα για να πληρώνω την δόση. Θα πήγαινα σε κυμαινομενομενο.
Δε το χειρίστηκα σωστά. Δεν έδωσα την πρέπουσα σημασία. Τώρα πρέπει να βρω έσοδα.

Η προϊστάμενη πολύ καλή. Έμαθα και μια καινούρια λέξη αντίκλητος. Είχαμε μια συζήτηση. Της είπα αν πουλήσω το σπίτι τι γίνεται; Ποια είναι η διαδικασία. Μου είπε σε τρεις μήνες θα σου δώσει χαρτί η ΕΤΕ, αν και τα χρήματα θα τα έχει πάρει αμέσως.
Τρεις μήνες της λέω; για μια απλή περίπτωση όπως είμαι εγώ; Είναι μεγάλο χρονικό διάστημα. Ξέρεις μου λέει, καθυστερεί στην νομική υπηρεσία. Τρεις μήνες για να δείτε αν σας χρωστώ!!!! είστε εκτός χρόνου. Πρέπει να πέσετε στον ένα μήνα.  

http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=6&artid=105390

Tην ολοσχερή καταβολή του ποσού της αύξησης κεφαλαίου που εγκρίθηκε με την από 22.12.2011 απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της, κατά το ποσό των 1.000.000.000 ευρώ, με την έκδοση 200.000.000 νέων εξαγοράσιμων προνομιούχων μετοχών η οποία καλύφθηκε εξ’ ολοκλήρου από το Ελληνικό Δημόσιο, πιστοποίησε η Εθνική Τράπεζα.

Η αύξηση κεφαλαίου σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3723/2008 «Ενίσχυση της ρευστότητας της οικονομίας για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης», όπως ισχύει σήμερα, και των σχετικών υπουργικών αποφάσεων.

Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΕΤΕ ενισχύει τους δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας κατά 1,5%, με αποτέλεσμα ο δείκτης των κύριων βασικών ιδίων κεφαλαίων (CoreTier 1) να υπερβαίνει το 11% με βάση τα στοιχεία του Σεπτεμβρίου 2011.

Μετά την αύξηση, τo ολοσχερώς καταβεβλημένο Μετoχικό Κεφάλαιo της Τράπεζας αvέρχεται στo πoσό τωv 6.137.952.410 ευρώ και διαιρείται (α) σε 956.090.482 κοινές μετοχές, ονομαστικής αξίας Ευρώ 5 η κάθε μία, (β) σε 25.000.000 εξαγοράσιμες προνομιούχες ονομαστικές μετοχές άνευ δικαιώματος ψήφου και άνευ σωρευτικού μερίσματος, ονομαστικής αξίας τριάντα λεπτών του Ευρώ (€0,30) η κάθε μία, και (γ) σε 270.000.000 εξαγοράσιμες προνομιούχες ονομαστικές μετοχές Ν.3723/2008, ονομαστικής αξίας πέντε ευρώ (€5) η κάθε μία.

07/01/2012

Μπορεί εγώ νεοέλληνα να πλήρωνα σταθερό επιτόκιο για 20 χρόνια, αλλά εσύ ζούσες σε σταθερό περιβάλλον.
Το 2008 ήταν μια πολύ μεγάλη ανωμαλία συμβάντος. Με λίγα λόγια νεοέλληνα τα έκανες σκατά.
Μένει να δούμε πως θα σας συνεχίσεις. Γενικά δεν προκαλούμε τις μεγάλες κλίμακες. Τις πραγματικά μεγάλες κλίμακες.

 

Posted December 10, 2011 by bmplefour in Greek Banks

Leave a Reply

