Η Φτωχή Ελλάδα κάνει δωρεές. 4 Airbus A340 – 300.   Leave a comment

Η Φτωχή Ελλάδα κάνει δωρεές.  4 Airbus A340 – 300.

15/01/2011

4444
http://kourdistoportocali.com/articles/9297.htm

Μόνο η αξία των δίσκων των κινητήρων των τεσσάρων Airbus Α340, όπως αποτιμήθηκαν ως ανταλλακτικά ηλικίας άνω των δέκα ετών, υπολογίστηκε ότι υπερβαίνει τα 25 εκατ. ευρώ. Αν μάλιστα οι κινητήρες ήταν επαρκώς συντηρημένοι – και τουλάχιστον οι μισοί είναι, σύμφωνα με ανθρώπους που γνωρίζουν την ιστορία τους – η αξία τους σαφώς θα ξεπερνούσε τα 31 εκατ. ευρώ. Οσο δηλαδή πωλήθηκαν ολόκληρα τα αεροσκάφη, που είχαν αγοραστεί το 1999 στη δεκαπενταπλάσια τιμή.
Ασφαλείς πηγές αναφέρουν στα «ΝΕΑ» πως τουλάχιστον πέντε υπάλληλοι της εταιρείας Apollo Aviation με έδρα στο Μαϊάμι, που πρόσφατα αγόρασε τα τέσσερα Airbus, βρίσκονταν από τις 16 Αυγούστου στην Αττική και εξέταζαν διεξοδικά τα αρχεία (records) των αεροσκαφών. Αυτή η διαδικασία ξεκίνησε αρκετές εβδομάδες προτού υπογραφεί η σχετική δήλωση πρόθεσης (letter of intent) για την πώλησή τους. «Είναι πολύ πιθανό να είχε υπάρξει ήδη κάποια αρχική συμφωνία καθώς δεν συνηθίζεται να βλέπεις records πριν από τη δήλωση πρόθεσης», υποστηρίζει άνθρωπος που γνωρίζει καλά την υπόθεση. Αργότερα, εντός του Δεκεμβρίου, εμφανίστηκε ο εκτιμητής της εταιρείας-μυστήριο SL Engineering & Services, ο οποίος – σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες – μία ημέρα αφού τελείωσε την αποτίμησή του συναντήθηκε με στέλεχος της Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων. Ο Σεμπαστιάν Κ., «ένα αμούστακο “παιδί” το πολύ 30 ετών» όπως περιέγραφαν άνθρωποι που τον συνάντησαν, υπολόγισε ότι η αξία και των τεσσάρων Airbus διαμορφωνόταν στα 24 – 25 εκατ. ευρώ, όσο και οι δίσκοι των κινητήρων τους – αρκεί βέβαια να βρίσκονταν κάποιοι να τους αγοράσουν. Ο Σεμπαστιάν Κ. εκτίμησε ότι το πιο «πολύτιμο» από τα αεροσκάφη έπιανε όχι παραπάνω από 7 εκατ. ευρώ, ενώ το πλέον απαξιωμένο έπεφτε στα 5,3 εκατ. ευρώ. Το τηλέφωνο της εταιρείας στην οποία εργάζεται, αν και θεωρείται γαλλική, δεν βρίσκεται στον χρυσό οδηγό της Γαλλίας. Ο μόνος τρόπος για να επικοινωνήσει με την SL Engineering & Services κάποιος είναι μέσω e-mail που εμφανίζεται στο λιτό και πρόχειρο site της εταιρείας. Ωστόσο, εταιρεία που συνεργάζεται με το ελληνικό Δημόσιο είχε τον γαλλικό αριθμό του κινητού του Σεμπαστιάν Κ. και έτσι ο εκτιμητής προσγειώθηκε πριν από μερικά Σάββατα στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για να εργαστεί μέχρι την αμέσως επόμενη Πέμπτη.

ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. «ΤΑ ΝΕΑ» έστειλαν ηλεκτρονικό μήνυμα στην SL Engineering & Services υποβάλλοντας το ερώτημα πώς τα τέσσερα Airbus που αποτιμήθηκαν το 2009 στα 180 εκατ. ευρώ έφτασαν σήμερα σε τόσο χαμηλά επίπεδα. Προς το παρόν δεν έχει δοθεί απάντηση από την εταιρεία.
Οπως φαίνεται στο σκεπτικό που υπέβαλε ο Σεμπαστιάν Κ. στους έλληνες αρμοδίους, η τιμή των τεσσάρων αεροσκαφών εκτιμάται κατά την άποψή του στα 25 εκατ. ευρώ επειδή έχουν γίνει πολλές πωλήσεις ίδιων μοντέλων σε τιμές χαμηλότερες των 8 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, ανέφερε ότι πέντε Airbus της Chinese Eastern για τα οποία η εταιρεία ζητούσε 10 εκατ. ευρώ για το καθένα δεν τα ήθελε κανένας και ότι ήταν δύσκολο να πωληθούν, καθώς και ότι η διακοπή της παραγωγής του συγκεκριμένου μοντέλου σαφώς αποτελούσε σοβαρό παράγοντα για τη μείωση της τιμής πώλησής τους. Ωστόσο, σύμφωνα με τις πληροφορίες, περισσότερες από δύο εταιρείες – ανάμεσα στις οποίες η Onur Air και η Willis LFC – ενδιαφέρθηκαν για την αγορά των τεσσάρων ελληνικών αεροσκαφών και το τελευταίο διάστημα έκαναν προτάσεις ελαφρώς υψηλότερες από την τιμή που πωλήθηκαν τελικά – άνθρωποι που γνωρίζουν κάνουν λόγο για έως και 35 εκατ. ευρώ. Οι ίδιοι αναφέρουν πως οι συγκεκριμένες προτάσεις δεν έγιναν δεκτές με την αιτιολογία ότι ο διαγωνισμός είχε κλείσει.

ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ. Ηταν φθινόπωρο του 2009 όταν η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορία αφαίρεσε από τα τέσσερα Airbus και τα λοιπά αεροσκάφη που ήταν προίκα των Ολυμπιακών Αερογραμμών τα πιστοποιητικά αεροπλοϊμότητάς τους. Αυτό έγινε επειδή από τα τέλη Σεπτεμβρίου η εταιρεία έπαυσε να λειτουργεί και άρχισε η περίοδος εκκαθάρισής της. Επειδή δεν υπήρχε οργανισμός εξουσιοδοτημένος για τη συντήρηση των αεροσκαφών στην Ελλάδα, κλήθηκε ισπανική εταιρεία έναντι 280.000 ευρώ να αναλάβει την εκκίνηση της συντήρησής τους ώστε να μη μειωθεί δραματικά η αξία τους ενόσω βρίσκονται στο έδαφος. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται μακρά συντήρηση (preservation mode). Επιπλέον, για το διάστημα Νοέμβριος 2009 – Δεκέμβριος 2011 δόθηκαν 730.000 ευρώ για τη συνέχιση των εργασιών συντήρησης, ενώ σε αυτά πρέπει να προστεθούν 130.000 ευρώ για έξοδα στάθμευσης των αεροσκαφών ανά μήνα.

Ακόμα, κατά τη διάρκεια του 2010 όταν δεν ήταν γνωστό υπό ποιες συνθήκες θα πωλούνταν τα αεροπλάνα, το προσωπικό των υπό εκκαθάριση Ολυμπιακών Αερογραμμών περιελάμβανε δύο πιλότους για να θέτουν σε λειτουργία τα αεροσκάφη σε περίπτωση κατά την οποία οι υποψήφιοι αγοραστές ήθελαν να τα δουν εν λειτουργία, των οποίων οι αμοιβές κόστισαν συνολικά περίπου 300.000 ευρώ. Συν περίπου 800.000 ευρώ τα έξοδα μισθοδοσίας των λοιπών εργαζομένων για δύο χρόνια, συν 150.000 ευρώ για την ανανέωση των εγχειριδίων των αεροσκαφών. Σύνολο: 5,7 εκατ. ευρώ.
Ενόσω γινόταν η συντήρηση, υπήρξαν κάποιες προσπάθειες να πωληθούν τα αεροπλάνα. Το 2010 η αμερικανική εταιρεία Cirrus πλειοδότησε σε διαγωνισμό προσφέροντας 95 εκατ., αλλά λίγο καιρό μετά απόσυρε την προσφορά της και ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος. Η επανεκκίνηση της διαδικασίας του διαγωνισμού έγινε πριν από έναν χρόνο.

Σχόλιο: Η λουλου έχει κάτι να μας πει για τα σκάνδαλο ή το μόνο που ξέρει να λέει είναι: θα σας κόψω τους μισθούς και τις συντάξεις;

05/01/2012

4444

4444
http://www.weltwoche.ch/

http://www.weltwoche.ch/die-weltwoche/details/article/die-fakten-zum-fall-hildebrand.html

Die Weltwoche wird in ihrer Ausgabe vom 5. Januar 2012 weitere Details zum Fall Hildebrand publizieren. Hier die wesentlichen Fakten:

  1. Das Konto bei der Bank Sarasin, über das die Devisentransaktionen gelaufen sind, gehört Philipp Hildebrand, und nicht, wie kolportiert, seiner Frau Kashya.
  2. Die Aufträge zum Kauf und Verkauf von Devisen hat Herr Hildebrand jeweils persönlich erteilt.
  3. Herr Hildebrand hat in der Zeit zwischen März und Oktober 2011 über die Devisenbörse Foreign Exchange (Forex) mehrere Dollar- und Euro-Käufe und Verkäufe abgewickelt. Allein im März hat er für 1,1 Millionen Franken US-Dollar erstanden.
  4. Am 15. August 2011, drei Wochen vor der Festsetzung der Euro-Untergrenze von CHF 1.20, hat Herr Hildebrand in zwei Tranchen für 400‘000 Franken gut 504‘000 US-Dollar gekauft (Kurs: 0,7929).
  5. Am 4. Oktober 2011, gut drei Wochen nach der Festsetzung des neuen Franken-Kurses, hat Herr Hildebrand diese Dollar-Position mit einem Gewinn von 75‘000 Franken wieder abgestossen (Kurs: 0,9202).
  6. Diese Transaktionen lassen sich dank eines Kontoauszugs eindeutig belegen.
  7. Der Kundenberater der Bank Sarasin, der sich bewusst ist, das Bankgeheimnis verletzt zu haben, hat sich selbst angezeigt. Gleichzeitig hat er Strafanzeige gegen Herrn Hildebrand eingereicht wegen Verletzung des Börsengesetzes (Insider-Handel).

Weltwoche-Abonnenten können den ganzen Artikel ab heute, 4.1.12, um 19.30 Uhr abrufen.

Erschienen auf Weltwoche online, 04.01.2012

http://nonews-news.blogspot.com/2012/01/blog-post_1374.html

Εκμεταλλεύθηκε την εσωτερική πληροφόρηση που είχε για να τζογάρει στο δολάριο…

Σκάνδαλο ολκής συγκλονίζει το ελβετικό τραπεζικό σύστημα, έπειτα από δημοσίευμα εβδομαδιαίου περιοδικού της Ζυρίχης το οποίο εμπλέκει τον πρόεδρο της Τράπεζας της Ελβετίας Φιλίπ Χίλντεμπραντ σε υπόθεση κερδοσκοπικών συναλλαγών στην…αγορά συναλλάγματος.

Εκπρόσωπος της Τράπεζας αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα, αλλά ήδη κάποιοι ζητούν την παραίτηση του κεντρικού τραπεζίτη. ( Καζακη αφιερωμένο σε σένα που αναφέρθηκες στον δικό μας κερδοσκόπο και καιροσκόπο: Προβοπουλο. Είμαι πολύ γρήγορος Διάολε, όταν έχω κεφια).

Το περιοδικό Weltwoche υποστηρίζει ότι έχει στην κατοχή του αποδεικτικά τραπεζικών συναλλαγών που δείχνουν ότι από τον περασμένο Μάρτιο έως τον Οκτώβριο ο επικεφαλής της Κεντρικής Τράπεζας της χώρας κερδοσκοπούσε μετατρέποντας ελβετικά φράγκα σε δολάρια για να πουλήσει στη συνέχεια τα δολάρια σε υψηλότερη ισοτιμία.

Αρχικώς στις 23 Δεκεμβρίου 2011 είχαν κυκλοφορήσει φήμες περί ύποπτων συναλλαγών που είχε διενεργήσει η σύζυγος του ηλικίας 48 ετών κεντρικού τραπεζίτη, Κάσια. Ομως το Weltwoche, στο τεύχος που θα κυκλοφορήσει αύριο, Πέμπτη, εμπλέκει προσωπικώς τον ίδιο τον Χίλντεμπραντ.

Αναφέρει συγκεκριμένα ότι τον περασμένο Μάρτιο ο Χίλντεμπραντ μετέτρεψε σε δολάρια ποσό 1,1 εκατ. ελβετικών φράγκων για να το μετατρέψει και πάλι στις 6 Σεπτεμβρίου σε ελβετικά φράγκα και να αποκομίσει κέρδη 75.000 φράγκων.

«Πρόκειται για κλασική περίπτωση κερδοσκοπίας στις αγορές συναλλάγματος μέσω της εκμετάλλευσης της εσωτερικής που είχε ο Χίλντεμπραντ», υποστηρίζει το περιοδικό. Διότι στις αρχές Σεπτεμβρίου η Τράπεζα της Ελβετίας για να αντιμετωπίσει τη διαρκή ανατίμηση του φράγκου, το οποίο λειτουργούσε ως ασφαλές καταφύγιο για τους επενδυτές, έθεσε ως ανώτατο όριο ισοτιμίας του νομίσματος με το ευρώ τα 1,20 φράγκα.

Επειτα από την αναπάντεχη αυτή κίνηση της Τράπεζας το ελβετικό φράγκο υποχώρησε ακαριαία περίπου κατά 8% έναντι όλων των ξένων νομισμάτων, συμπεριλαμβανομένου του δολαρίου. Στις 15 Αυγούστου, δηλαδή τρεις εβδομάδες προτού θέσει όρια στην ισοτιμία ελβετικού φράγκου-ευρώ, ο Χίλντεμπραντ φέρεται να έκανε και άλλες μετατροπές φράγκων σε δολάρια.

Ο Φιλίπ Χίλντεμπραντ τηρεί σιγήν ιχθύος για τις αποκαλύψεις του ελβετικού περιοδικού – δεν είχε σχολιάσει άλλωστε ούτε τη φημολογία περί παράνομων συναλλαγών της συζύγου του που είχε ξεσπάσει προ δύο εβδομάδων…

BHMA.

Σχόλιο: Καζακη θελω να κανεις ενα αφιερωμα για την Υποτιμηση της Δραχμης που εγινε επι Σημιτη, ημερα Παρασκευη που ολες οι αγορες ειναι ανοιχτες.

4444
Νέα στοιχεία για την πώληση των Airbus
http://www.antinews.gr/2012/01/04/141642/

Σε προηγούμενη ανάρτηση γράφουμε πως τα 4 Airbus πουλήθηκαν σαν παλιοσίδερα.
Σήμερα στο μεταξύ βλέπουν το φως νέα στοιχεία για την υπόθεση.
Στην Αμερικανική εταιρία Apollo Aviation Group, η οποία και θα αγοράσει τα αεροσκάφη, συμμετέχει εμμέσως το fund, Sciens Capital Management, το οποίο χειρίζεται επενδύσεις ύψους 5,7 δισ. δολλαρίων, έχει έδρα στη Νέα Υόρκη και πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον Έλληνα επενδυτή, κ. Ι. Ρήγα, ο οποίος εμπλέκεται σε διάφορες υποθέσεις εγχώριου ενδιαφέροντος, γράφει “το Βήμα”.
Η εμπλοκή του στην Apollo γίνεται μέσω του Sciens Aviation Special Opportunities Fund (SASOF), δηλαδή το επενδυτικό ταμείο που συνεστήθη μεταξύ των ιδρυτών της Apollo, κ.κ.Γουίλιαμ Χόφμαν και Ρόμπερτ Κορν και της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, Sciens International Investments and Holdings S.A (Sciens Διεθνών Συμμετοχών) του κ. Ρήγα.

Η στρατηγική της SASOF είναι η εξαγορά επιβατικών αεροσκαφών είτε για ενοικίαση είτε για άμεση διάλυση και πώληση των συστημάτων και των μερών τους, σύμφωνα με τους επιτελείς της εταιρίας.

H SASOF ήδη διαθέτει 11 εμπορικά αεροσκάφη και στοχεύει να εξαγοράσει άλλα 16, τέσσερα εκ των οποίων τα τέσσερα Airbus της παλαιάς Ολυμπιακής. «Το Fund δημιουργήθηκε για να κεφαλαιοποιήσει τις επενδυτικές ευκαιρίες, που προσφέρονται από την πολλή μεγάλη παρακμή των αξιών των χρησιμοποιούμενων αεροσκαφών, που προκλήθηκε από την παγκόσμια οικονομική κρίση» δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος του Δ.Σ της Apollo, κ. Κορν.

Ελληνικό «χρώμα» στην υπόθεση.

Το ελληνικό σκέλος της υπόθεσης παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον για τη χώρα μας, καθώς ο κ. Ρήγας αποτελεί το «αφεντικό» της ιστορικής εφημερίδας της Βορείου Ελλάδος, «Μακεδονία», στην οποία οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι από το καλοκαίρι και βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας από την 1η Νοεμβρίου. Μάλιστα, πολλοί εξ αυτών ειδοποιήθηκαν τηλεφωνικά μέσα στις γιορτές από την διοίκηση της εταιρίας να υπογράψουν εθελουσία έξοδο, ειδάλλως θα τοποθετούνταν σε λίστα του προς απόλυση προσωπικού.

Παράλληλα, η έρευνα των ελεγκτών της Τράπεζας της Ελλάδος στην Proton Bank του κ. Λ. Λαυρεντιάδη έδειξε ότι εξωχώρια εταιρία του κ. Ρήγα, η Sciens Cyprus Properties & Holdings Ltd, έλαβε δάνειο εξπρές από την Proton Bank, ύψους 35 εκατ. ευρώ τα Χριστούγεννα του 2010.

Σύμφωνα, πάντως, με την εισηγμένη, δηλαδή την Sciens Διεθνών Συμμετοχών, «η σχέση της εταιρίας με την Proton Bank αφορά σε βραχυπρόθεσμη χρηματοδότηση ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ, που είχε εκταμιευθεί τον Μάρτιο του 2010».
Πάντως, σύμφωνα με ανακοίνωση του κ. Ρήγα, που κοινοποιήθηκε την Δευτέρα, στο πλαίσιο υποβολής υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης από την εξωχώρια SCIENS INTERNATIONAL ACQUISITION I LTD, η οποία έχει έδρα τα Νησιά Κέϊμαν και ανήκει στον ίδιο, για την απόκτηση του συνόλου των μετοχών της Sciens Διεθνών Συμμετοχών, ο Έλληνας επενδυτής ελέγχει τις εταιρίες:
Sciens Hellenic Capital Ltd, Z.MAN (Cyprus) Ltd, SCP Share Exchange Co, SCP Exchange Management Ltd, NIKH LLC (Delaware), SSSMF Cayman SI Guarantor Ltd, SSSMF Cayman SI Holding Ltd, SSI (Athens) Holdings I LLC, SSI (Athens) Holdings III LLC, Plainfield Luxembourg SARL και SSI (Athens) Holdings II LLC.
Περισσότερα θα βρείτε στα λινκς:
http://www.apollo.aero/pr/4
http://investing.businessweek.com/research/stocks/people/board.asp?ticker=SCIENS:GA
http://www.capital.gr/xa/insiders.asp?s=%D3%C9%C5%CD%D3
http://dir.icap.gr/2002/company.asp?code=0030996
http://www.corporationwiki.com/New-York/New-York/john-p-rigas/36149299.aspx
http://www.sciens.gr/index.asp?pathID=1_2_12_219_236&lid=2
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=434321
http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_12_20/11/2011_463478
http://www.wikigreeks.org/node/4473

Σχόλιο: Καταλάβατε Ναούμε; Ετσι βγαινει το παραδακι. Διαπλοκη με το κρατος.

4444

Το ξέρετε ότι ο Κάρολος Παπούλιας, ο πρόεδρος Ναουμε, πληρώνετε περισσότερο από τον Πρόεδρο Ομπαμα;
Ο Ναουμε Παπούλιας, το μηδενικό με τα φράγκα, έχει κάνει τους νεοέλληνες, Αμερικανάκια!!!!
Θυμάστε την έκφραση που λένε οι Εληναραδες, αριστεροί και δεξιοί: εμείς δεν είμαστε Αμερικανάκια;
Όχι μόνο είστε Αμερικανάκια, αλλά τρώτε και κουτόχορτο τρίτης διαλογής.
Ναουμε.

4444

Το ήξερες ότι ο Γιώργος ο Καρατζαφερης, αυτόν που κουτσούλισαν τα περιστέρια των Φώτων, γέμιζε στάδια στα 18 του;
Το ήξερες νεοέλληνα μαλάκα;

Ο Άδωνις Γεωργιάδης όμως το ήξερε και τον εμπιστεύτηκε. Έτσι έγινε βουλευτής και τώρα υφυπουργός.  
Ο Γεωργιάδης είναι ποιο έξυπνος από τον Ψαριανό.

444
Οι Αδιάβροχοι στο Ραδιόφωνο του Αντένα, φοβεροί. Ο Σωκράτης δεν έγραψε κανένα βιβλίο. Μπαίνω στην κλήρωση;
Έβαλαν το ηχητικό ντοκουμέντο του Μαλάκα του Μητσοτάκη, για το σχέδιο Αναν και τις προβλέψεις που είχε κάνει.

Άρε μαλάκα Μητσοτάκη, βρήκες χειρότερους μαλάκες και έγινες πρωθυπουργός, όπως φυσικά ο Παπανδρέου και ο Καραμανλής.
Νεοέλληνα, όχι μόνο είσαι Αμερικανάκι, αλλά μασάς και ταραμά χειρότερο από αυτόν που τρώει η Κατσίκα.
Ευτυχώς για τους Κύπριους, ο Τάσος Παπαδόπουλος δεν ήταν Μητσοτάκης.

4444

Η Τρόικα, περνά από την Ελλάδα και αφήνει καμμένη Γη. Η παράδοση συνεχίζεται.
Η Ουγγαρία, χίλιες φορές να μείνει εκτός IMF και ΕΕ. Αν πάτε σε αυτούς, η κατάσταση σας, θα γίνει χειρότερη. Δε το βλεπετε; 

04/01/2012

4444
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=31150&Itemid=162

Στην ενίσχυση της διαφάνειας της νομισματικής πολιτικής προχωρεί η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ (Federal Reserve), καθώς ανακοίνωσε πως από τα τέλη του μήνα θα δημοσιοποιεί τακτικές προβλέψεις για τα επιτόκια.

Οι ρητές προβλέψεις για τα επιτόκια θα αρχίσουν να συμπεριλαμβάνονται στις οικονομικές εκτιμήσεις της Fed από τις 25 Ιανουαρίου, οπότε θα καταδειχθεί το σκεπτικό της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ για τη διαμόρφωση του κόστους χρήματος τα επόμενα χρόνια.
Εξάλλου, τη θέση ότι δεν υπάρχει ούτε διάθεση, ούτε ανάγκη για αύξηση των επιτοκίων σε Ευρώπη και ΗΠΑ, εξέφρασε χθες ο Μοχάμεντ Ελ Εριάν επικεφαλής της Pimco, του μεγαλύτερου fund ομολόγων παγκοσμίως.
«Τα επιτόκια τόσο στις ΗΠΑ, όσο και στην Ευρώπη θα διατηρηθούν σε μηδενικά επίπεδα», τόνισε.
Πρόσφατα ο ο Μοχάμεντ Ελ Εριάν είχε δηλώσει ότι η Fed δεν πρόκειται να προχωρήσει σε μεταβολή των επιτοκίων της σε διάστημα 4 – 5 ετών.

Σχόλιο: Δώσε μου διαφάνεια και θα σου δώσω ανάπτυξη με υγεία. 

Αν θέλουμε να δούμε την Αμερικάνικη οικονομία να απογειώνεται, πρέπει να της δώσουμε Διαφάνεια.
Πως θα σας φαινόταν μια ανάπτυξη 4%;  

http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=31154&Itemid=172

Μείωση του κατώτατου μισθού κατά 200 ευρώ και συρρίκνωση του 13ου και 14ου μισθού στον ιδιωτικό τομέα όπως στο Δημόσιο, ζητεί η τρόικα από την κυβέρνηση.

Σε επιστολή που απηύθυναν προ 10ημέρου το ΔΝΤ, η ΕΚΤ και η ΕΕ προς το υπουργείο Εργασίας ζητείται εμμέσως η μείωση του κατώτατου μισθού στην Ελλάδα στα επίπεδα της Πορτογαλίας.

Δηλαδή από τα 751 ευρώ στα 551 ευρώ, η μείωσης των ασφαλιστικών εισφορών των συνεπών επιχειρήσεων και ο περιορισμός του 13ου και 14ου μισθού στον ιδιωτικό τομέα. Στο στόχαστρο της τρόικα μπαίνουν οι ωριμάνσεις, καθώς ασκείται πίεση στη κυβέρνηση να παγώσουν.

Προφανώς στην επόμενη δόση θα μας ζητήσουν να εργαζόμαστε δωρεάν και στην μεθεπόμενη να τους πληρώνουμε γιατί μας προσφέρουν την χαρά της εργασίας.

4444

4444

Η Φτωχή Ελλάδα κάνει δωρεές.  4 Airbus A340 – 300.

04/01/2012

Οι πληροφορίες είναι συντριπτικές. Η Ελλάδα δώρισε 4 αεροσκάφη Airbus A340 – 300, έναντι του συμβολικού ποσού των 31 εκατομμυρίων ευρώ.
Εμπλέκεται και μια Εταιρεία από τα νησιά Κέιμαν. Τα γνωστά νησιά.

Τι στιγμή που οι αλήτες της Κυβέρνησης Λουκά Παπαδημου κόβουν συντάξεις, κοινωνικά επιδόματα, ασφάλιση υγείας, κάνουν μπίζνες εκατομμυρίων ευρώ. Ο Καρατζαφερης το δήλωσε, έτσι και πέφτει το χρήμα, εγώ στηρίζω. Βάζω πλάτη. Εγώ στηρίζω καλύτερα από τον Παπουλια και τον Μητσοτάκη.

Σωστά ο Οικονομολόγος Καζάκης τους κατακεραυνώνει και φυσικά δίνει και λύσεις. Το λέει ξεκάθαρα ο άνθρωπος: να τους ξεφορτωθούμε, διότι μας κοστίζουν ακριβά. Πολύ ακριβά.
Εγώ τον Καζακη θα τον έκανα ή Υπ. Οικ. ή κεντρικό τραπεζίτη. Έτσι απλά και γρήγορα.  
Δε γίνεται να σε βομβαρδίζει ο Αλαφούζος και τα τσιρακια του συνεχώς περί χρέους και πόσα χρωστάς και πρέπει να γίνουν θυσίες και από την άλλη να γίνονται μπίζνες εκατομμυρίων από τα Τσογλάνια που κυβερνούν.

Εκλογές εδώ και τώρα, για να σωθούμε από τους ληστές.

Όταν εγώ έγραψα κούρεμα 50%, εννοούσα κούρεμα σε όλο το ποσό του χρέους. Όχι επιλεκτικά. Καταλάβατε; Το δικό σας κούρεμα, είναι περίπου 29%.

Θα μπορούσαν άνετα να γίνουν Ιπτάμενα Τάνκερ. Αλήτες. Μας κυβερνούν αλήτες του χείριστου είδους.

Σήμερα συνεδριάζει και το ΠΑΣΟΚ!!!!

Ο λόγος που συνεδριάζουν, είναι να κηρύξουν άκυρη την πώληση των 4 Airbus A340 – 300.

http://nonews-news.blogspot.com/2012/01/31-proton-bank-airbus-a340-300.html

Διαστάσεις πολιτικής βόμβας για την κυβέρνηση Λ.Παπαδήμου αποκτά η υπόθεση της πώλησης των τεσσάρων Airbus A340-300 της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας, όχι μόνο για το εξευτελιστικό τίμημα των 31 εκατ. ευρώ (πρόκειται περισσότερο περί δωρεάς, παρά αγοράς), αλλά και για …την προέλευση αυτών των χρημάτων και για το ποιοι κρύβονται πίσω από την μυστηριώδη «αμερικανική» εταιρεία, με έδρα… τα νησιά Kέϊμαν, την Apollo Aviation που τα αγόρασε. Κυρίως, όμως, για την προέλευση των χρημάτων, που διατέθηκαν για την αγορά τους.

Πέντε υπουργοί της κυβέρνησης Λ.Παπαδήμου, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος και οι υπουργοί Ανάπτυξης Μ. Χρυσοχοΐδης, Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γ. Παπακωνσταντίνου, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μ. Βορίδης και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Γ. Κουτρουμάνης, υπέγραψαν για μία πώληση κρατικής περιουσίας που στην καλύτερη περίπτωση μόνο η πολιτική ευθύνη που τους αναλογεί θα έπρεπε να τους προβληματίσει πολύ σοβαρά. Όλα αυτά, βέβαια, σε μία κανονική χώρα…

Με κορυφαίο υπεύθυνο φυσικά τον πρωθυπουργό Λ.Παπαδήμο, ο οποίος δεν είναι δυνατόν να μην γνώριζε τις λεπτομέρειες για την πρώτη πώληση κρατικής περιουσίας.

Ας δούμε από την αρχή την υπόθεση: Κατά την πώληση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, ο νέος ιδιοκτήτης Marfin Group δεν ήθελε να κρατήσει τα τέσσερα αεροσκάφη γιατί σκόπευε να περικόψει, όπως και έκανε τις υπερατλαντικές πτήσεις και έτσι τα τέσσερα αεροσκάφη, σχετικά νεότευκτα (παράδοσης 1999) έμειναν στην ιδιοκτησία του κράτους. Η Π.Α. με αρχηγό τον Β.Κλόκοζα είχε ενδιαφερθεί το 2010 για τα αεροσκάφη, προκειμένου να μετατραπούν σε εναέρια τάνκερ, αλλά η υπόθεση δεν προχώρησε, για άγνωστους λόγους.

Μία εταιρεία, η Cirrus το 2009 προσφέρει 97 εκατ. αλλά η υπόθεση δεν προχωρά για επίσης άγνωστους λόγους. Ο δεύτερος διεθνής ανοικτός διαγωνισμός προκηρύχθηκε από τη ΔΕΑΑ στις αρχές του 2011, πριν την ίδρυση του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας του Δημοσίου, και το στάδιο των τελικών προσφορών έληξε στις 20 Ιουνίου 2011.

Πλειοδότης ανακηρύχθηκε τον Αύγουστο του 2011 η Apollo Aviation Group, η οποία και προσέφερε το μεγαλύτερο τίμημα (40,4 εκατ. δολάρια) μεταξύ των εταιριών που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας. Αυτό αναφέρει η σημερινή απάντηση της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων. Και εδώ έχουμε μία πρώτη σύγκρουση με την… λογική: Πλειοδότης η Apollo Aviation Group, αλλά σύμφωνα με προγενέστερη ανακοίνωση στην Διαύγεια, της κυβέρνησης η αποτίμηση της αξίας των Airbus, έγινε στις … 23 Δεκεμβρίου από την εταιρεία SL Εngineering & Services!

Το γράφουν στην Διαύγεια: «Την από 23 Δεκεμβρίου 2011 επιτόπια και ενδελεχή αποτίμηση της αξίας των Αεροσκαφών που διενεργήθηκε από τον ανεξάρτητο σύμβουλο αποτίμησης εταιρία SL ENGINEERING & SERVICES». Άρα αποτιμήθηκαν και πουλήθηκαν τα αεροσκάφη την ίδια μέρα του Δεκεμβρίου, στον πλειοδότη που είχε αναδειχθεί με πλήρη μυστικότητα από τον … Αύγουστο!

Δηλαδή είχαν ανακηρύξει πλειοδότη τέσσερις μήνες πριν την αποτίμηση (!) την οποία έκανε μία εταιρεία ακόμα πιο μυστηριώδης από την Apollo. Μέχρι εδώ και σε σχέση με την τιμή που πουλήθηκαν τα αεροσκάφη θα ήταν ένα απλό, συνηθισμένο … κρατικό σκάνδαλο.

Αλλά ακριβώς ένα χρόνο πριν στα κεντρικά γραφεία της Proton Bank, στις 24 Δεκεμβρίου (κάποιοι φαίνεται έχουν για γούρι να κάνουν χρυσοφόρες μπίζνες παραμονές Χριστουγέννων) εμφανίζεται στα γραφεία της αμαρτωλής Proton Bank του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, ο επενδυτικός όμιλος Sciens του επιχειρηµατία Γ.Ρ., και ζητεί δανειοδότηση 35 εκατ. ευρώ. Τυχαίο; Όχι και τόσο.

Όπως γράφει το πόρισμα της Τράπεζας της Ελλάδος για το σκάνδαλο της Proton Bank, η κυρία Βασιλική Αθανάσογλου, εκτός από σύζυγος του τότε διευθύνοντος συµβούλου της Proton κ. Αντώνη Αθανάσογλου, στενού συνεργάτη, για την ακρίβεια υπαλλήλου αφού ήταν μεγαλομέτοχος της Proton Bank, του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη είναι και συνεργαζόμενη δικηγόρος με τον επενδυτικό όμιλο.

Για την ακρίβεια στις 24 Δεκεμβρίου 2010 εμφανίζεται στην Proton Bank και αιτείται δάνειο 35 εκατ. ευρώ για «κτηματομεσιτικές δραστηριότητες» η θυγατρική της Sciens, η Cyprus Properties & Holdings Ltd, η οποία ιδρύθηκε την … Παρασκευή 24 ∆εκεµβρίου 2010 ως offshore εταιρεία µε έδρα τις νήσους Κέιµαν!

Την ίδια ηµέρα, της ίδρυσής της, παραµονή Χριστουγέννων, η Cyprus Properties & Holdings Ltd, κατέθεσε αίτηση στην Proton Bank για δάνειο 35 εκατ. ευρώ, το οποίο εγκρίθηκε την Τετάρτη 29 ∆εκεµβρίου και … εκταµιεύθηκε αυθηµερόν!

Ωστόσο, όπως σηµειώνουν οι ελεγκτές της ΤτΕ, το επίσηµο εισηγητικό έγινε δύο µήνες µετά, στις 21 Φεβρουαρίου 2011! Σ’ αυτό, προσθέτουν, αναφέρεται ότι «το δάνειο θα χρησιµοποιηθεί για επενδυτική εξαγορά στον χώρο του real estate, χωρίς ωστόσο να δίνονται περαιτέρω διευκρινίσεις, αν και η εκταµίευση είχε ήδη πραγµατοποιηθεί».

Η πώληση των περιουσιακών στοιχείων με τα οποία θα καλύπτονταν το δάνειο της Sciens προέρχεται από την εκτίμηση της ίδιας της εταιρείας και οι δανειακές ροές του fund στηρίζονται στη γενική ρευστότητα του ήδη υπερδανεισμένου ομίλου Sciens, όπως σημειώνει η ΤτΕ. Τελικός δικαιούχος της Cyprus (δικαιοδοσία Κέιμαν) είναι το Fund Sciens.

Μια άλλη εταιρεία του ίδιου συγκροτήματος, η Ζ ΜΑΝ Cyprus (κυπριακή), δίνει μηδενικά μερίσματα τα δύο τελευταία πριν από την δανειοδότησή της χρόνια και δανειοδοτείται από την Ρroton από το 2007, έχοντας ρυθμίσει δύο φορές το δάνειό της κι έχοντας ένα υπόλοιπο χρηματοδότησης, στο τέλος Μαρτίου του 2011, ύψους 8,2 εκατ. ευρώ.

Η Sciens Διεθνών Συμμετοχών, που δεν είναι σε θέση να υποστηρίξει την αποπληρωμή των δανείων της (το ύψος του ενός είναι της τάξης των 70 εκατ. ευρώ) προς την Τράπεζα Πειραιώς, παίρνει βραχυπρόθεσμο δανεισμό 25 εκατομμυρίων ευρώ από την Proton, εκτός από τα 35 της θυγατρικής.

Συνολικά ο όμιλος Sciens Διεθνών Συμμετοχών, παρατηρεί η ΤτΕ, αυξάνει κατά 60 εκατ. ευρώ το 2010 τον δανεισμό του από την Proton, ενώ παράλληλα οι δανειακές του υποχρεώσεις, ύψους 22 εκατ. ευρώ, προς την Τράπεζα Πειραιώς που έληγαν το 2010, μετατίθενται για το 2011 και το 2013…

Εν πάση περιπτώσει η σχέση του fund Sciens με την Proton Bank του Λ.Λαυρεντιάδη μπορεί να περιγραφεί ως πατέρα προς γιου: Όποτε ξεμένει ο γιος ζητάει λεφτά και τα παίρνει την ίδια ημέρα. Μόνο που τα λεφτά του πατέρα είναι τα λεφτά των μετόχων της τράπεζας που τελικά πληρώθηκαν από τους Έλληνες φορολογούμενους με τον πρόσφατο νόμο που έγινε ειδικά για την Proton Bank και πρόκειται για εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ…

Φαίνεται όμως ότι στα Κέϊμαν, τον παράδεισο των υπεράκτιων εταιρειών η Sciens, έχει ήδη κάνει ενδιαφέρουσες γνωριμίες: Βρίσκει κάποιους ανθρώπους οι οποίοι αγοράζουν αεροσκάφη σε τιμή ευκαιρίας και τα μεταπωλούν είτε ολόκληρα είτε ως ανταλλακτικά. Και αποφασίζει, να μπει στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας αυτής. Ποια είναι η νέα επένδυση του fund Sciens; Ο … νυν αγοραστής των Airbus 340-300. Η Apollo Aviation!

Όπου το 2010 η Sciens, όπως μας πληροφορεί και το site της Apollo (.http://www.apollo.aero/pr/4) αναζητεί και άλλους επενδυτές για την εταιρεία ΤΟΥΣ. Πληροφορίες μας λένε, ότι στο fund ανήκει το 50% της Apollo, αλλά αυτό μικρή σημασία έχει.

Πόσο πουλήθηκαν-χαρίστηκαν τα τέσσερα Airbus; 31 εκατ. ευρώ. Πόση ήταν η δανειοδότηση-σκάνδαλο της Sciens, που αναφέρεται στο πόρισμα των ελεγκτών της ΤτΕ; 35 εκατ. ευρώ! Είχε άλλο ρευστό η Sciens; «Όχι» λέει η TτΕ. «Υπερδανεισμένη» την χαρακτηρίζει. Ποιος κρύβεται πίσω από την Apollo Aviation; Η Sciens. Eλληνική, ελληνικότατη. Τόσο ελληνική, όσο και ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης…

Το γνώριζαν οι υπουργοί που υπέγραφαν την πώληση; Το βέβαιο είναι ότι κάποιοι γνώριζαν. Η μεθόδευση δείχνει ότι κάποιοι γνώριζαν…

Τα ερωτήματα είναι πολλά. Πάρα πολλά. Και χρήζουν άμεσης απάντησης. Γιατί υπάρχει στον Ποινικό Κώδικα ένα αδίκημα που λέγεται νομιμοποίηση χρημάτων από παράνομες δραστηριότητες. Και το σκάνδαλο με τις δανειοδοτήσεις της Proton Bank είναι παράνομη δραστηριότητα.

Θα επανέλθουμε με περισσότερα στοιχεία…

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

4444
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=31117&Itemid=150

Ένα είδος υπερκαρχαρία, πολύ δυνατού,, ανθεκτικού σε όλες τις θερμοκρασιακές συνθήκες, ακόμα και στα θερμά νερά εντόπισαν έκπληκτοι επιστήμονες στην Αυστραλία.

Πρόκειται για υβρίδια καρχαριών, διασταυρώσεις του κοινού μελανόπτερου καρχαρία και του αυστραλιανού μελανόπτερου. Οι ίδιοι τονίζουν ότι αυτό θα μπορούσε να έχει σημαντικές συνέπειες σε ολόκληρο τον θαλάσσιο κόσμο, αλλά και στην παρουσία των ανθρώπων στην θάλασσα, αφού αναπαράγονται με μεγάλη ταχύτητα και δεν διστάζουν να κολυμπούν σε βάθος μέχρι και ενός μέτρου!

Οι ερευνητές θαλάσσιας βιολογίας ανακάλυψαν 57 υβρίδια καρχαριών σε απόσταση 200 χιλιομέτρων από τις ακτές του Queensland μέχρι το New South Wales.

Ο Dr Jess Morgan από το πανεπιστήμιο του Queensland δήλωσε ότι είναι εξαιρετικά ασυνήθιστο οι καρχαρίες να αναπαράγονται με αυτόν τον τρόπο.    

4444

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=446949&cid=8

Στον τουρκικό όμιλο Pak Holdings πωλείται η ιστορική βιομηχανία της Θεσσαλονίκης Μακεδονική Εταιρεία Χάρτου Α.Ε., πιο γνωστή ως ΜΕΛ.

Πρόκειται για μια εταιρεία leader στον κλάδο της, με μεγάλη ακίνητη περιουσία, που λόγω της κρίσης και της αδυναμίας χρηματοδότησης από τις τράπεζες οδηγείται σε αυτή την επιλογή.

Η ΜΕΛ (Μακεδονική Εταιρεία Λαδόπουλου) ιδρύθηκε το 1964. Το 1981 πέρασε στον Οργανισμό Ανασυγκρότησης Επιχειρήσεων και το 1998 ο κ. Οικονόμου, επικεφαλής ομάδας επενδυτών, απέκτησε την εταιρεία. Η ΜΕΛ είχε τότε παραγωγή 25.000 τόνους ετησίως. Σήμερα παράγει 100.000 τόνους, εκ των οποίων το 55% εξάγεται στο εξωτερικό. Το 70% των εξαγωγών διοχετεύεται σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σχόλιο: Οι Τούρκοι σωστά κινούνται. Άμα δεν αγοράσεις τώρα, πότε θα αγοράσεις; Τώρα είναι η σωστή ευκαιρία για αγορές στην Ελλάδα.

4444

Άκουσα σήμερα τον Δημήτρη Καζακη στην εκπομπή του και μίλησε για τον Τουρισμό και την Κρουαζιέρα.
Διαφωνώ κάθετα με την ανάλυση του.
Κίτρινη κάρτα Δημήτρη  Καζακη.

Ας ξεκινήσουμε από ορισμένα βασικά.
Μια οικονομία μιας χώρας αναπτύσσετε με υγεία όταν δεν αναπτύσσετε μονομερώς. Δηλαδή δεν υπάρχει «μονοκαλλιέργεια», αλλά βιοποικιλότητα.
Έτσι λοιπόν και η οικονομία της Ελλάδος οφείλει να αναπτύξει την οικονομία της σε περισσότερους από έναν κλάδους.

Ο Τουρισμός είναι βαριά βιομηχανία και πολύπλοκη.
Εγώ έχω ως πρότυπο την Γαλλία, την Αμερική, την Ιταλία, τις σκανδιναβικές χώρες, τη Γερμανία κλπ.

Ναι υπάρχει και η Ταϊλάνδη και η Τζαμάικα και οι Σευχελες, αλλά η Ελλάδα γιατί να πάει προς τα εκεί Καζάκη;
Σε ρωτώ;

Η Κρουαζιέρα είναι ιδιαίτερος τύπος τουρισμού και μάλιστα απαιτητικός. Συνήθως ένα κρουαζιερόπλοιο μένει κάποιες ώρες σε ένα λιμάνι.
Το λιμάνι πρέπει να έχει σοβαρές υποδομές σε προβλήτες και μέσα μεταφοράς.
Ας δούμε την εξής εικόνα.
Ένα κρουαζιερόπλοιο έρχεται στον Πειραιά, το 50% των τουριστών κατεβαίνει στο λιμάνι, ανεβαίνει στα Λεωφορεία και πηγαίνει να επισκεφτεί το Μουσείο της Ακρόπολης και τον Βράχο της Ακρόπολης. Μιλάμε για μια απασχόληση 4 ωρών.
Ένα άλλο 20% διαλέγει να πάει στο Σούνιο και να θαυμάσει το Ναό του Δια.
Που είδες εσύ Καζακη σεξοτουρισμο;
Αν είσαι Μάγκας κάνεις αυτό που κάνουν όλες οι ανεπτυγμένες τουριστικά χώρες. Αξιοποιείς τους Αρχαιολογικούς χώρους, αξιοποιείς τον πολιτισμό σου. Αξιοποιείς την Κουζίνα σου. Φροντισμένα πιάτα μεσογειακής και ελληνικής κουζίνας. Μπορείς να κάνεις πολλά.  Καλλιτεχνικά δρώμενα. Μπορούν να δώσουν παραστάσεις μιας ώρας.
Μιλάμε για μεγάλη μπιζνα Καζακη. Πολλά λεφτά και πολλές θέσεις εργασίας.
Χώρια ότι όποιος μείνει ευχαριστημένος από την ολιγόωρη διαμονή του, μπορεί να ξανάρθει μόνος του για περισσότερες μέρες.
Κίτρινη Κάρτα Καζακη. Περίμενα κάτι περισσότερο από εσένα, αφού διαβάζεις και αναλύεις στοιχεία, υποτίθεται ότι σκέπτεσαι κι ολας.

Όλοι οι τομείς της Οικονομίας υπάγονται σε αστάθμητους παράγοντες. Στη Γεωργία για παράδειγμα μπορεί να πέσει χαλάζι και να καταστρέψει την παραγωγή ή να υπάρχει ξηρασία και ένα σωρό άλλα. Έτσι και ο Τουρισμός.
Η Ελλάδα με βάση την Αρχαία Ιστορία της και την Μορφολογία της, έχει πλεονέκτημα στον Τουρισμό. Όπως φυσικά και στην Γεωργία, στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και σε άλλα πεδία.

Να αναπτυχτεί ο τουρισμός, να αναπτυχτεί η Βιομηχανία, η Έρευνα, η Γεωργία. Το ένα δεν αποκλείει το άλλο, Καζακη. Μόνο σε Σοβιετικού τύπου οικονομίες έχουμε μονοκαλλιέργειες.  Αλλά αυτές έχουν απορριφτεί. Να σου πω επίσης, να πας στη Γαλλία και να δεις πόσο επαγγελματίες είναι οι σερβιτόροι. Άλλο επαγγελματίας σερβιτόρος και άλλο καραγκιόζης  σερβιτόρος. Υπάρχει τεράστια διαφορά.
Κίτρινη Κάρτα Καζακη. Μου φαίνεται είσαι πολύ πίσω και εσύ.

Η Κρουαζιέρα θα κάνει καλό στην Ελλάδα, αν την αναλάβουν σοβαροί άνθρωποι. Την Ελλάδα πρέπει να την παρακαλούν και όχι να παρακαλά. Αν είστε σοβαροί διαχειριστές, θα αναπτύξετε τις υποδομές και τις υπηρεσίες σας, επενδύοντας στην ποιότητα.
Να θυμάστε ότι συνήθως οι τουρίστες κρουαζιέρας είναι άνθρωποι που θέλουν να ξοδέψουν, αν είναι σίγουροι ότι κάτι αξίζει.
Είναι στο χέρι της Ελλάδος να προβάλει τον Πολιτισμό της και να έχει ασύλληπτα έσοδα και απο εκεί.

Αν η Ταϊλάνδη είχε την Ακρόπολη και το Σούνιο και την Ολυμπία και τους Δελφούς και τους Βασιλικούς τάφους του Φιλίππου και ένα σωρό άλλα αρχαία ευρήματα παγκόσμιας ακτινοβολίας, δε θα πουλούσε σεξοτουρισμο Δημήτρη Καζακη. Γιατί υποτιμάς τους Νεοέλληνες και εγκλωβίζεσαι;

Διαχειριστή, θέλω κάτι ποιο έξυπνο. Δεν έχεις κάτι που να παίζει πρώτη κατηγορία; Να είναι ανοικτό μυαλό.

4444

Advertisements

Posted January 4, 2012 by bmplefour in Greek politics

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: