He 178 and ME 262   Leave a comment

He 178 and ME 262

26/04/2013

Το 2013 ξέρουμε σχεδόν όλες τις λεπτομέρειες για το τι έγινε στον Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο. Πρέπει λογικά να γνωρίζουμε το 99%.

Αυτό σημαίνει ότι ξέρουμε όλες τις κρίσιμες αποφάσεις.

Ποιοι έπαιξαν σωστά τα χαρτιά τους και άρα κέρδισαν.

Η νίκη στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, δεν είναι ζήτημα τύχης. Είναι ζήτημα στρατηγικής σκέψης.

Αυτό που καταλαβαίνεις, μελετώντας τον δεύτερο παγκόσμιο, αλλά και τον πρώτο, γιατί συνδέονται, είναι το εξής απλό: οι Γερμανοί είναι losers σε παγκόσμιες συγκρούσεις. Δεν έχουν την στρατηγική σκέψη, ως κοινωνία.

Σε αυτή την ενότητα θέλω να αναφερθώ σε ένα πολύ ισχυρό χαρτί που είχαν οι Γερμανοί και πως το εκτίμησαν και το έπαιξαν.

Θα αναφερθώ στα αεριωθούμενα αεροπλάνα.

«… Από τους τρεις κλάδους των γερμανικών ενόπλων δυνάμεων κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, αυτός που είχε να επιδείξει την πιο προηγμένη τεχνολογία ήταν αναμφισβήτητα ο αεροπορικός, γνωστός ευρύτερα ως Luftwaffe (Λουφτβάφε)…».

Αρχηγός της Luftwaffe ήταν ο Χέρμαν Γκαίρινγκ (Herman Goring). Ο Γκαίρινγκ ήταν αλαζόνας. Ακατάλληλος.

Τα πρόσωπα γράφουν ιστορία. Το γράφω συχνά και δε το γράφω τυχαία. Δε πιστεύω στην τύχη. Όλα τα προβλήματα έχουν λύσεις. Αν θέλεις να καταστρέψεις μια κατάσταση, βάζεις τον σωστό άνθρωπο.

«…το πρώτο αεριωθούμενο μαχητικό στην ιστορία της Αεροπορίας, το Heinkel He178, πέταξε τον Αύγουστο του 1939…». Πριν ακόμα δηλαδή αρχίσει ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος.

Οι Γερμανοί ήταν μπροστά από τους συμμάχους μια ή δυο γενιές στην κατασκευή αεροπλάνων την δεκαετία του 30.

Το Heinkel He178 πέταξε στις 27/08/1939.

Οι Γερμανοί έπρεπε να αλλάξουν σελίδα και να περάσουν στα αεριωθούμενα, αλλά αυτοί που ήταν στην ηγεσία τους, δε το έκαναν.

Ο Χίτλερ αν και κατάλαβε την επανάσταση στα τεθωρακισμένα, δεν μπόρεσε να την καταλάβει στα αεροπλάνα. Οι Γερμανοί κέρδισαν του Γάλλους το 1940, γιατί είχαν καλύτερη στρατηγική σκέψη και προσάρμοσαν τα μέσα τους σε αυτή. Ο Χίτλερ έπαιξε ρόλο σε αυτό.

Στην Luftwaffe ο Goring, δεν μπόρεσε να καταλάβει την τεχνολογία και τις αλλαγές.

Hermann Goring

Όλα έχουν σχέση με την αντίληψη.

Τα όρια είναι το ιερό δισκοπότηρο της επιστήμης. Το έχω ξαναγράψει και αυτό όχι τυχαία.

Μου αρέσει να στοιχηματίζω. Να πηγαίνω στο ταμείο και να εισπράττω. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνω καλές επιλογές. Πρέπει να δω πολλές λεπτομέρειες, να κάνω υπολογισμούς.

Είχα δει ένα ντοκιμαντέρ του Ιαν Κερσοου, όπου έκανε την εξής ερώτηση: γιατί οι Γερμανοί συνέχιζαν να υπηρετούν τον Χίτλερ και τους Ναζί; Όταν όλα πια είχαν χαθεί.

Πολλοί έχουν κάνει την παρακάτω ερώτηση:

Γιατί ο Χίτλερ κράτησε τον Goring; Από την στιγμή που άρχισαν να πετούν βομβαρδιστικά πάνω από την Γερμανία;

Αυτές οι ερωτήσεις είναι ρητορικές; Δε το νομίζω. Δείτε τι κάνουν οι Γερμανοί στην Eurozone.

Ο Μεταξάς ήταν Γερμανόφιλος, αλλά ήξερε ότι το Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, θα τον κερδίσουν οι Αγγλοσάξονες. Οπότε κάθισε στο σωστό τραπέζι.

Στο κείμενο αυτό δεν υπάρχει τίποτα ρητορικό. Έτσι γράφεται η Ιστορία.

Η σχεδίαση του Messerchmitt 262 είχε αρχίσει το 1938.

Τελικά το αεροσκάφος πέταξε τον Απρίλιο του 1941 με έναν κοινό στροβιλοκινητήρα.

Τον Ιούνιο του 1942 πέταξε με τους δυο κινητήρες jet της Junkers προσαρμοσμένους κάτω από τις πτέρυγες του.

Φυσικά όλα αυτά γινόταν σε πολύ αργό ρυθμό, επειδή η Γερμανική Ηγεσία, δεν είχε αντίληψη.

Η Γερμανία δηλαδή, με βάση τα δεδομένα, θα μπορούσε να έχει το 1943 αεριωθούμενα αεροπλάνα σε πλήρη δράση και να κυριαρχεί στον αέρα απόλυτα. Να έχει γυρίσει δηλαδή τεχνολογική και στρατιωτική σελίδα.

4444

http://www.space.com/16650-first-fighter-jet.html

The Me 262 arrived too late to change the European air war dominated by Allied bombers and fighters.

But the fighter jet’s swept wings and turbine engines gave it an unmatched speed of 540 mph (869 kph) — making it 120 mph (193 kph) faster than the propeller-driven P-51 Mustang that represented the best U.S. fighter aircraft.

Σχόλιο: Η Ταχύτητα του Messerchmitt 262 ήταν 193 χιλιόμετρα μεγαλύτερη από το P-51 Mustang.

4444

http://www.space.com/16650-first-fighter-jet.html

The Me 262’s advantages became obvious to both German and Allied pilots when it finally entered combat on July 25, 1944.

The fighter jet’s four 30-millimeter cannons also allowed it to tear up any bomber or fighter in its targeting sights, and it could also carry R4M “Hurricane” rockets to fire at slower Allied bombers and break up their flying formations.

4444

http://www.retrothing.com/2009/09/me-262-project.html

The German Messerschmitt 262 was the first combat jet fighter.

It first flew against the Allies in August of 1944, eventually racking up 509 claimed kills. The project actually pre-dates the outbreak of WWII, with the original plans drawn up in April 1939. Unfortunately for the Luftwaffe, the aircraft was delayed by problems its state-of-the-art jet engines and material shortages.

Only about 10 of these historical machines still exist in aviation museums. None are airworthy, nor would it be wise to risk attempting to restore and fly such a rare machine. For many years, it seemed that the world would never again see a flying Me 262.

Luckily, a group of American aviation fanatics had other plans. The Me 262 project was founded in 1993 with the aim of building a new series limited to five Me 262 aircraft. So far, the team has completed and flown two aircraft and a third is nearing completion at their Paine Field headquarters in Washington State.

4444

4444

http://www.dark-history.eu/Me262.htm

Design and development

The Me 262 was already being developed as Projekt P.1065 before the start of World War II. Plans were first drawn up in April 1939, and the original design was very similar to the plane that eventually entered service. The progression of the original design into service was delayed greatly by technical issues involving the new jet engines. Funding for the jet program was also initially lacking as many high-ranking officials thought the war could easily be won with conventional aircraft. Among those was Hermann Göring, head of the Luftwaffe, who cut back the engine development program to just 35 engineers in February 1940, Willy Messerschmitt, who desired to maintain mass production of the Bf 109 and the projected Me 209, and Major General Adolf Galland, who supported Messerschmitt through the early development years, flying the Me 262 himself on 22 April 1943. By that time problems with engine development had slowed production of the aircraft considerably.

In mid-1943 Adolf Hitler envisioned the Me 262 as an offensive ground-attack/bomber rather than a defensive interceptor, as a high speed, light payload Schnellbomber (“Fast Bomber”), to penetrate Allied air superiority during the expected invasion of France. His edict resulted in the development of (and concentration on) the Sturmvogel variant. It is debatable to what extent Hitler’s interference extended the delay in bringing the Schwalbe into operation. Albert Speer, then Minister of Armaments and War Production, claimed in his memoirs that Hitler originally blocked mass-production of the Me 262 before agreeing to production in early 1944. He rejected arguments that the plane would be more effective as a fighter against Allied bombers then destroying large parts of Germany and wanted it as a bomber for revenge attacks.

Production

While Germany was bombed intensively, production of the Me 262 was dispersed into low-profile production facilities, sometimes little more than clearings in the forests of Germany and occupied nations. Through the end of February to the end of March 1945, approximately 60 Me 262s were destroyed in attacks on Obertraubling and 30 at Leipheim (the Neuberg jet plant was bombed on 19 March.) Large, heavily protected underground factories were constructed to take up production of the Me 262, safe from bomb attacks, but the war ended before they could be completed. At B8 Bergkristall-Esche II at St. Georgen/Gusen, Austria, forced labourers of Concentration Camp Gusen II produced fully equipped fuselages for the Me 262 at a monthly rate of 450 units on large assembly lines from early 1945. Wings for the Me 262 were produced in Germany’s oldest motorway tunnel at Engelberg to the west of Stuttgart. In the end, slightly over 1,400 Me 262s of all versions were produced. As few as 200 Me 262s made it to combat units due to fuel shortages, pilot shortages, and the lack of airfields that could support the Me 262

General characteristics

  • · Crew: 1
  • · Length: 10.60 m (34 ft 9 in)
  • · Wingspan: 12.60 m (41 ft 6 in)
  • · Height: 3.50 m (11 ft 6 in)
  • · Wing area: 21.7 m² (234 ft²)
  • · Empty weight: 4,404 kg (9,709 lb)
  • · Loaded weight: 7,130 kg (15,720 lb)
  • · Max takeoff weight: 6977 kg (15,381 lb)
  • · Powerplant: 2× Junkers Jumo 004 B-1 turbojets, 8.8 kN (1,980 lbf) each
  • · Aspect ratio: 7.32

Performance

Armament

  • · Guns: 4 × 30 mm MK 108 cannons (A-2a: two cannons)
  • · Rockets: 24 × 55 mm (2.2 in) R4M rockets
  • · Bombs: 2 × 250 kg (551 lb) bombs or 2 × 500 kg (1,102 lb) bombs (A-2a only)

4444

Jimmy Doolite – 8AF

Οι Γερμανοί δεν είχαν στρατηγική σκέψη, όμως οι Αμερικανοί είχαν.

Jimmy Doolite from California Trish, Chief of 8AF. (1944 – 1945)

O Jimmy Doolite έγινε αρχηγός της 8AF, αφού διαδέχτηκε έναν άλλο μεγάλο της Στρατηγικής Σκέψης, τον Ira Clarence Eaker (1941 – 1943).

Οι Αμερικανοί τα χαρτιά που είχαν στα χέρια τους, τα έπαιξαν σωστά.

Αξιοποίησαν τη γνώση που είχαν. Την έβαλαν στη σωστή στρατηγική σκέψη.

Αυτό που μου αρέσει στους Αμερικανούς, είναι ότι είναι ανοιχτοί. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στην περίπτωση της Ατομικής βόμβας.

Στρατηγική σκέψη σημαίνει ανθρώπους που σκέπτονται πολύ και σε βάθος. Το να είναι ο άλλος ανοιχτός, δίνει μια δυναμική.

Όσο μεγαλύτερο το βάθος της σκέψης, τόσο χάνονται οι βεβαιότητες.

Όποτε όταν ο συνομιλητής είναι ανοιχτός, με αυτόν θα μιλήσεις.

Τα βήματα της Ιστορίας μπορεί μερικές φορές να φαίνονται μετέωρα, άλλα σε πληροφορώ αναγνώστη δεν είναι.

Τώρα παρακολουθώ τι γίνεται με την τραγωδία της Eurozone. Μη ξεχνάς ότι ζω στην Ελλάδα και άρα βιώνω όλο αυτό το μαρτύριο.

Βλέπω την στρατηγική σκέψη των Γερμανών και παράλληλα ζω μια αφόρητη κατάσταση.

Η Στρατηγική σκέψη των Γερμανών, ερημώνει την νότια ζώνη του Γερμανικού Ευρώ.

Εγώ ξέρω όλα τα σενάρια, αλλά το ζήτημα δεν είμαι εγώ.

Άλλωστε εγώ δεν συνομιλώ με κανέναν. Μπορεί να δημοσιεύω μερικές φωτογραφίες πριν από γεγονότα που θα γίνουν, αλλά αυτό δεν είναι συνομιλία. Το κάνω για μένα. Μια και είμαι άνεργος, κάτι πρέπει να κάνω.

4444

4444

B17

Το δόγμα των Αμερικανών, ήταν: Ημερήσιοι Βομβαρδισμοί Ακριβείας.

Βέβαια την ημέρα, τα μεγαθήρια Β17 ήταν εύκολος στόχος για τα γερμανικά καταδιωκτικά, εκτός και αν είχαν συνοδεία.

Η Αμερικανική Αεροπορική ηγεσία, σωστά έδωσε προτεραιότητα στα χτυπήματα ακριβείας. Όταν άρχισαν να βομβαρδίζουν τα εργοστάσια παραγωγής συνθετικού πετρελαίου, παρέλυσε η πολεμική δραστηριότητα των σκληρών Γερμανών.

Χωρίς καύσιμα κανένα αεροπλάνο, δεν απογειώνεται. Και όποιος έχει την αεροπορική υπεροχή, έχει το πάνω χέρι σε μια πολεμική σύγκρουση στον 20 αιωνα. Σήμερα αυτο το όριο εχει μεταφερθεί στο διάστημα. 

Κάτι που θα έπρεπε να το γνωρίζουν και οι Γερμανοί, μια και στις μεγάλες νίκες που είχαν το 1939, 1940 και 1941 μεγάλο ρόλο έπαιξε η Luftwaffe.

4444

B-17

4444

B-17 NINE O NINE

4444

B-17

4444

B17 AND P51

4444

P51

4444

EUROZONE SOIMPLE GIA BAROZO LITOTHTA 01 02 240413

4444

Posted April 27, 2013 by bmplefour in HISTORY

Tagged with

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: